به گزارش خبرنگار حوزه شهری پارس نیوز،حجت الاسلام میثم امرودی در خصوص اقدامات این معاونت در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی در کلانشهر تهران اظهار داشت:مدیریت شهری در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی کلانشهر تهران،طرح انضباط شهری را در دستور کار دارد که موضوع کارتن خواب ها و معتادین در این کلانشهر کاهش و ساماندهی شود.
 
وی در ادامه افزود:البته به غیر از موضوعات کارتن خواب ها و معتادین در طرح انضباط شهری،موضوع پایبند بودن به اصول و قوائد فرهنگ ترافیکی و فرهنگی نیز در این طرح که از شهرداری منطقه 12 شروع خواهد شد،قرار دارد.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه تصریح داشت: طرح حامی نیز که در شهرداری تهران برگزار می‌شود به این معناست که مناطق برخوردار شهرداری به نواحی نیازمند متصل شود.
 
حجت الاسلام امرودی در ادامه از روند اجرای طرح انضباط شهری در منطقه 12 شهرداری تهران نیز گفت: طرح انضباط اجتماعی در منطقه 12 قرار است که این قسمت از شهر را برای مردم در ساعات مختلف شبانه‌روز امن نگه دارد، بر اساس آن گفته می‌شود که تلاش خواهد شد؛ معتادان و آسیب‌دیدگان آن به صورت پایدار و در همان محله درمان و توانمند شوند و قرار است؛ خانه‌های تاریخی قابل احیا نیز، احیا شوند.