به گزارش خبرنگار حوزه شهری پارس نیوز،اسماعیل دوستی در خصوص آخرین وضعیت واگذاری پروژه مصلی تهران به شهرداری اظهار داشت:بنده معتقدم که در کلانشهر تهران یک سری از پروژه های عمرانی وجود دارد که بایستی هرچه سریع تر تسهیل شود.
 
وی در ادامه افزود:هر اندازه که این پروژه ها به مدت طولانی تری به سرانجام برسد،دچار فرسودگی و استهلاک می شوند.زمانی که نماز جمعه در مصلی تهران برگزار می شود،شاهد این هستیم که حتی سنگ های به کار رفته در این پروژه در حال مستهلک شدن است و این برای پروژه ای که بیش از 35 سال از عمر آن می گذرد،بسیار بد و ناراحت کننده است.
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که بنده معتقدم که پروژه های مصلی و مرقد امام و حتی فرودگاه حضرت امام(ره) از جمله پروژه های انقلاب هستند که بایستی هرچه سریع تر سرانجام پیدا کنند خاطرنشان کرد:همان طور که می دانید مصلی تهران یک پروژه ملی و مذهبی است و برای پایتخت جهان اسلام نا خوشایند است که این پروژه به مدت طولانی هنوز به پایان نرسیده است.
 
دوستی در ادامه تصریح داشت:چنانچه این پروژه هر چه سریع تر به شهرداری تهران واگذار شود،به نظر می رسد که مدیریت شهری توانایی اتمام این پروژه ملی را داشته باشد.بنده در جریان نامه رهبری به مسئولین مدیریت شهری و شخص شهردار تهران بودم که شهرداری این پروژه را به سرانجام برساند.در دیداری که اعضای شورای شهر با شهردار تهران داشتند،ایشان این موضوع را مطرح کردند.
 
وی گفت:به لحاظ بودجه ای هیچ مشکلی شهرداری و شورای شهر برای اتمام پروژه مصلی تهران وجود ندارد.البته معتقدم که بایستی دولت نیز حمایت های خود را در تخصیص بودجه برای اتمام این پروژه به شهرداری داشته باشد.