به گزارش پارس به نقل از مهر، میثم مظفر در حاشیه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تک نرخی شدن نرخ سوخت اظهار کرد: رانندگان تاکسی تنها اجازه دارند نرخ مصوب شورای شهر تهران را از مسافران دریافت کنند، اما دولت نیز باید برای صنف ضعیف تاکسیران‌ها یارانه ویژه ای در نظر بگیرد زیرا هزینه های آنها ۱۴ درصد افزایش داشته است.
 
وی با بیان اینکه روزانه ۴.۵ میلیون مسافر توسط ناوگان تاکسیرانی جابه‌جا می شود، افزود: این رقم نشان می دهد تاکسی ها جزء حمل و نقل عمومی محسوب می شود و حتی سهمیه سوخت آنها تنها بازار مسافربرهای شخصی را که تحت نظارت سازمانی نیستند، افزایش داده و این موضوع ایمنی خطرهای درون شهری را کاهش می دهد.
 
مظفر از دولت خواست فکری به حال رانندگان تاکسی کند و  راهکارهایی برای جبران هزینه های این قشر پیش‌بینی کند.
 
مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه رانندگان تاکسی تنها مجوز دارند نرخ های چاپ شده بر روی شیشه را دریافت کنند، توضیح داد:  مسافران تخلفات را توسط سامانه ۱۸۸۸ به مدیریت شهری اطلاع‌رسانی کرده تا با متخلفان برخورد شود.
 
وی خاطرنشان کرد: ۵ هزار حکم صادره برای رانندگان متخلف ناشی از همین گزارشات به سامانه نظارتی است. رانندگان تاکسی متخلف به ازای هر نمره منفی، ۱۰ هزار تومان جریمه می شوند و حتی برخی از آنها از تاکسی گردشی به تاکسی خطی تبدیل شده و برخی نیز ابطال پروانه شده اند.
 
مظفر با بیان اینکه مدیریت شهری حمایت های لازم مانند بیمه تکمیلی، خدمات درمانی- رفاهی و... را از رانندگان تاکسی انجام داده است، گفت: مهمترین هزینه رانندگان، سوخت است که باید دولت حمایت های لازم را در این زمینه از رانندگان تاکسی انجام دهد.