به گزارش خبرنگار حوزه شهری پارس نیوز، حبیب کاشانی در یکصدوپنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تک نرخی شدن بنزین، اظهار داشت: بعد از اعلام تک نرخی شدن بنزین برخی تاکسی‌ران‌ها کرایه 700 تومانی مسیر متروی طرشت تا میدان سما را از مسافران 1200 تومان دریافت کردند. هنگامی که از آنها درباره این اقدام پرسیده می‌شود، می‌گویند بنزین 40 درصد گران شده است. 
 
وی افزود: براساس اعلام قوه قضاییه هر زندانی در روز 65 هزار تومان هزینه دارد که در ماه هزینه آن یک میلیون و 950 هزار تومان برآورد می‌شود، بنابراین زندانیان زیر خط فقر نیستند ولی کارمند و کارگری که حقوق پایه آنها 712 هزار تومان است در زیر خط فقر زندگی می‌کنند.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر که به هر دلیلی تک نرخی شدن بنزین اعمال شده، به اقشار ضعیف جامعه فشار وارد می‌شود، بنابراین باید در حوزه حمل و نقل عمومی تزریق بودجه از سوی دولت صورت گیرد تا بتوان از طریق آن حمل و نقل عمومی را گسترش داد. 
 
کاشانی در ادامه اظهارات خود خطاب به قناعتی گفت: هر کدام از ما بنابر سلایقمان به شهردار رأی دادیم. این موضوع نباید موجب شود که هر کس به شهردار فعلی رأی داده به مدت 4 سال هر اقدامی را انجام دهد. بنده در جلسه روز یکشنبه در مخالفت با شما سخن نگفتم هیچ یک از ما حب و بغضی نداریم ضمن اینکه اقدام شما برای جلوگیری از تخلف بسیار ارزشمند است.
 
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه اظهارات کاشانی گفت: شهر و کشور قانون دارد، نمی‌شود تا بنزین گران شد هر که می‌خواهد به دلخواه نرخ کرایه را افزایش دهد. باید دید تک نرخی شدن بنزین و حذف سهمیه‌ها چه اثراتی در پی دارد.