به گزارش خبرنگار حوزه شهری پارس نیوز،احمد دنیامالی در خصوص در خصوص آخرین وضعیت پروژه مصلی تهران و زمان بندی اتمام این پروژه توسط شهردار تهران اظهار داشت:برای اتمام پروژه مصلی تهران نیازمند اجرای مدیریت واحد هم از سوی شهرداری و هم از سوی دولت است.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به این که دولت برای اتمام پروژه بزرگ مصلی تهران بودجه ای بالغ بر 100 میلیارد تومان پیش بینی کرده است،باید منتظر بود و دید که چه مقدار از این بودجه تخصیص داده می شود.البته لازم به ذکر است که برای اتمام پروژه مصلی تهران بایستی مدیریت واحد و جهادی اجرایی و عملیاتی شود.
 
رئیس کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که بنده در جریان حکم رهبری مبنی بر اتمام پروژه مصلی تهران توسط شهرداری نیستم خاطرنشان کرد:چنانچه حکم رهبری درباره اتمام این پروژه به دست آقای قالیباف شهردار تهران رسیده است،لازمه که رعایت و به حکم رهبری عمل کرد.البته شهرداری تهران این توانایی را دارد که با استفاده از نیروهای مجرب و مدیریت جهادی خود،این پروژه را به سرانجام برساند.
 
دنیامالی در ادامه تصریح داشت:البته مدیریت شهری اعتقاد دارد برای اتمام پروژه بزرگ مصلی تهران بایستی دولت به کمک شهرداری بیاید و با یک مدیریت و عزم ملی این پروژه ای که بیش از 30 سال است به طول انجامیده است را پایان دهد.
 
وی گفت:دوستان وزارت راه و شهرسازی باید این گونه اندیشه کنند که شهرداری برای کمک به تسریع اتمام پروژه مصلی تهران وارد این موضوع شده است و قصد همکاری با این وزارتخانه را دارد.امیدواریم که این تضارب آراء هر چه سریع تر به پایان برسد و مصلی تهران بعد از گذشت 30 سال از ساخت آن ظرف مدت سه سال آینده به بهره برداری کامل برسد.