به گزارش پارس، پرویز سروری در گفت‌وگو با تسنیم،‌ درباره اعلام خبر کاهش سهمیه سوخت تاکسی‌‌های بنزین‌سوز و دو گانه سوز و در میان گذاشتن این موضوع با اعضای شورای شهر تهران،‌ اظهار داشت: به طور طبیعی برای هر اقدام مؤثری که در شهر صورت می‌گیرد باید نقش اعضای شورای شهر نیز در آن دیده شود زیرا این کار به نفع دولت نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: ممکن است درباره موضوعی اطلاعات دولت دقیق نباشد و اگر از اعضای شورای شهر درباره آن نظرخواهی نشود آثار منفی به شکل‌‌های مختلف از جماه نارضایتی مردم از دولت را در پی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تصریح کرد: اطلاعات دقیقی از محتوای این تصمیم‌ ندارم که بدانم چرا دولت سهمیه سوخت تاکسیران‌ها را کاهش داده است، چه محدودیت‌ها و مشکلاتی داشته و با چه رویکرد و نگاهی این تصمیم را اخذ کرده، آیا بررسی علمی صورت گرفته و آمار دقیقی وجود داشته است؟ اما عدم تعامل با شورای شهر در این زمینه یک نقص است که باید رفع شود.

وی با بیان این‌که رفع این نقص می‌تواند در وهله اول کمک جدی به دولت و بعد به مردم کند،‌ گفت: ممکن است دولت برای این کار دلایل قانع کننده‌ای داشته باشند اما به عقیده بنده عدم تعامل با شورای شهر یک نقص است.

سروری خاطرنشان کرد: چند سال گذشته شهرداری تلاش زیادی کرد که تسهیلاتی را در اختیار تاکسیرانان قرار دهد اما بین ارائه این خدمات به نسبت زحمتی که این قشر متحمل می‌شوند، فاصله زیادی وجود دارد.

به گزارش تسنیم،‌ علیرضا فیض‌بخش، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در نشت خبری اخیر خود از اصلاح سهمیه بنزین تاکسی‌ها از اول اسفند خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند سهمیه سوخت تاکسی‌های بنزین سوز و دوگانه سوز بین شهری که در یک دوره کوتاه به تشخیص دولت افزایش یافته بود و در ادامه نیز با همین روند سوخت یارانه‌ای به آنها تعلق می‌گرفت اصلاح می‌شود و به این صورت سهمیه سوخت تاکسی‌های بنزین سوز از 900 لیتر به 750 لیتر و سهمیه سوخت تاکسی‌های دوگانه سوز از 900 لیتر فعلی به 500 لیتر کاهش می‌یابد.