به گزارش پارس به نقل از  مهر، وی ضمن تمجید از تلاش های صورت گرفته برای اکران این نمایش گفت: چنانچه امکانات و پشتیبانی های لازم برای اجرای این نمایش در شهرستانها صورت گیرد، می توان آن را در سایر استان ها هم اجرا کرد تا از حالت های گسسته و مقطعی بیرون بیاید که در این صورت پیوستگی بیشتری پیدا می کند.

مهندس چمران در خصوص تأثیر گذاری این قبیل نمایش ها هم عنوان کرد: برنامه هایی می توانند موثر باشند که از تأثیر گذاری بیشتری بر مخاطب برخوردار باشد حالا فرقی نمی کند که برنامه مذهبی یا غیر مذهبی باشد. بنابر این هر چقدر میزان تأثیر گذاری بر روی مخاطب را افزایش دهیم نتیجه مطلوب تری به دست می آوریم.

این عضو شورای شهر تهران درباره ورود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به چنین برنامه هایی، اظهار داشت: اینکه سازمان از یکسری کارهای کلیشه ای فاصله گرفته و به کارهای نویی روی آورده را می پسندم زیرا این می تواند طلیعه ای برای کارهای بهتر باشد.

رئیس شورای عالی استان ها ادامه داد: اینکه همیشه در بوستان ها جشن و همایش برگزار شود خوب است ولی تأثرش در حد گذراندن اوقات فراغت است بنابر این اگر می خواهیم تأثیر گذاری بیشتری داشته باشیم، باید کار بیشتری انجام دهیم