به گزارش پارس ، فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی « جروزالم پست» نوشت: « موشه یعالون» روز جمعه به « چاک هیگل» در « کانادا» اعلام کرد که اسرائیل از توافق اولیه پیشنهادی بین جامعه بین الملل و ایران که هم اکنون در « ژگنو» روی میز است بسیار نگران است.

هیگل و یعالون در حین کنفرانس وزرای دفاع در « هالیفکس» با یکدیگر دیدار کردند و یعالون به هیگل گفت: خاورمیانه مکانی است که بی ثباتی در آن در حال پیشرفت است و احتمالاً در سالهای آینده نیز اوضاع به همین منوال باقی می ماند. ما از تحولات در مذاکرات با ایران بسیار نگران هستیم. هنوز راه زیادی وجود دارد که ایران را به دو راهی انتخاب بمب یا بقا بیاوریم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از هیگل به دلیل تأیید نهایی فروش هواپیمای « V-۲۲» به اسرائیل در آینده نزدیک تشکر کرد و افزود که لایه دیگری در قدرت پلیس اسرائیل به وجود خواهد آمد.

وی مدعی شد: تحت چتر هسته ای، ایران می خواهد فعالیت های تروریستی همچون منفجر کردن بمب کثیف در مکان های گوناگون غرب تقویت کند. بنابراین هیچ گونه صبری از احتمال هسته ای ایران نباید وجود داشته باشد و به هر طریق پروژه تسلیحات هسته ای ایران باید متوقف شود.