به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، تنها چند روز به پایان صد روز نخست ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی مانده و بر اساس وعده رئیس جمهور، قرار است دولت تا چند روز آینده گزارشی از عملکرد خود در زمینه های مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگ و اجتماعی ارائه کند.

اما برخی از رسانه های وابسته فتنه و گروه های معاند و ضد انقلاب، به انتقاد شدید از دولت یازدهم پرداخته اند با این عنوان که چرا دولت به خواسته های فتنه گران بی توجه است و خود را به مواضع آن ها نزدیک نمی کند.

در این میان بی بی سی فارسی که در ایام فتنه۸۸، به تریبون رسمی فتنه گران و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده بود تا با شعله ور کردن آتش فتنه، اهداف تجزیه طلبانه و فتنه انگیزی خود را دنبال کند، دوباره تمام امکانات رسانه ای خود را برای حمایت از فتنه گران بسیج کرده است.

نکته ای که این روزها در وب سایت و تلویزیون بی بی سی فارسی جلب توجه می کند گزارش ها و تحلیل های هدف دار رسانه دولتی انگلیس از عملکرد صد روزه دولت یازدهم است.

درحالی که بسیاری از مطبوعات و سایت های خبری این روزها به تحلیل عملکردهای اقتصادی و سیاسی دولت تدبیر و امید می پردازند و عملکرد دولت در صد روز اخیر را بررسی می کنند، بی بی سی فارسی صفحه ای ویژه برای حمایت مجدد از فتنه گران به راه انداخته است، فتنه گرانی که ملت ایران در ۹ دی ماه ۱۳۸۸، نسخه آن ها را پیچید و با بصیرت عاشورایی خود، حرمت شکنان عزای سالار شهیدان را از نظام فکری جامعه طرد کرده و آتش فتنه را خاموش کردند.

بی بی سی فارسی با راه اندازی صفحه ویژه حمایت از فتنه گران، اقدام به انتشار مقالات بسیاری از وابستگان سران فتنه کرده است؛ محمدتقی کروبی، پناه فرهادبهمن و اردشیر امیرارجمند، افرادی هستند که این روزها نقش اول سناریوی شبکه روباره پیر استعمار را بر عهده گرفته اند.

تلویزیون بی بی سی فارسی نیز به همراه وب سایت خود به حمایت از فتنه گران پرداخته و با تهیه گزارش های هدف دار عملکرد صد روزه دولت یازدهم را با فتنه ۸۸ مرتبط می کند.

نکته قابل توجه نوک پیکان تهمت ها و توهین های بی بی سی فارسی به سمت دولت یازدهم است و دراین زمینه مطالی متعددی تهیه شده است.

نویسنده یک مقاله با همین موضوع که اتفاقا از نزدیکان یکی از سران فتنه است، پس از روضه خوانی برای کسانی که با آشوب و اردوکشی های خیابانی برای مدتی امنیت چند خیابان تهران را مختل کرده بودند، به عملکرد ۱۰۰ روزه دولت حسن روحانی پرداخته و بدون هیچگونه اشاره ای به موضوعات اقتصادی و سیاست خارجی دولت، رئیس دولت یازدهم که بارها عنوان کرده است مدیون هیچ گروه و حزبی نیست را به جریانی خاص وصل کرده و از او انتقاد می کند که چرا به جای تمرکز بر حل مسائل داخلی و مذاکرات هسته ای، به فکر فتنه گران نیستید و به آن ها بی اعتنایی می کند.

در بخشی دیگر، نویسنده مقاله از دولت یازدهم انتقاد می کند که چرا به مسائل فتنه گران توجه نمی شود و دولت آقای روحانی به مسائل دیگری (بخوانید مسائل و دغدغه های مردم) از قبیل مذاکرات هسته ای و حل و فصل مسائل اقتصادی می پردازد؟

نویسنده این مقاله در انتهای نوشته توهین آمیز خود به دولت یازدهم، مدعی می شود دولت با حمایت جریان های حامی فتنه گران پیروز انتخابات شده و مردم هیچ نقشی در پیروزی دولت یازدهم نداشتند و هشدار داده است که اگر دولت تدبیر و امید به خواسته های فتنه گران و حامیان آن ها در داخل و خارج کشور توجه نکند، پایگاه مردمی خود را از دست خواهد داد! ! ! (؟ )

با اندکی مطالعه و دقت در صفحه ویژه بی بی سی فارسی برای فتنه گران می توان به این نکته قدیمی پی برد که رسانه سلطنتی انگلیس از زمان تاسیس خود تا به حال ارتباط تنگاتنگی با حامیان فتنه و فتنه گران داشته است.