به گزارش پارس به نقل از جهان، سید محمد هادی ایازی با اشاره به دیدار حسین هاشمی استاندار تهران و قالیباف در عصر روز یکشنبه گفت: استاندار اعلام کرده بود ما به شهردار تهران سلام کرده ایم و منتظر پاسخ آن هستیم و من پاسخ ایشان را شفاها داده بودم و قالیباف نیز قرار است از نزدیک باوی ملاقات تا سطح روابط استانداری و شهرداری گسترده تر شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با افزایش تعامل دولت و شهرداری مسائل مردم در پایتخت با سرعت بیشتری دنبال شود. مدیریت شهری از این موضوع استقبال کرده و خواستار هماهنگی های بیشتر بخصوص در خصوص مسائل تهران و شهرستانهای پیرامونی مانند ورامین، پاکدشت، رباط کریم و… که بدنبال توسعه مترو و ارتباط آن با متروی تهران هستند، است.

سخنگوی شهردار اضافه کرد: استاندار تهران قصد داشت این دیدار در شهرداری انجام شود که شهردار تهران به دلیل تبریک برای انتصاب وی و همچنین صحبت در خصوص مسائل تهران به دیدار استاندار خواهد رفت.

ایازی با اشاره به سطح پائین تعامل شهرداری با استانداری در دولت گذشته گفت: در گذشته این ارتباطات با استانداری و مدیریت شهری ضعیف بوده اما نه اینکه هیچ رتباطی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به لزوم حضور شهردار در جلسات هیات وزیران گفت: حضور شهردار تهران در این جلسات می تواند مشکلات پایتخت را با سرعت بیشتری برطرف کند زیرا تهران به دلیل میزبانی از دستگاههای دولتی مشکلات خاص خود را دارد که می توان با تعامل بیشتر خدمات مطلوب تری به پایتخت نشینان ارائه کرد.