به گزارش پارس به نقل از ایسنا، جلسه تفسیر قرآن حجت الاسلام والمسلمین صفایی با حضور حجت الاسلام محمدعلی انصاری، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد و جمعی از کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در سالن شهید مطهری ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم با اشاره به آیه ۲۷ سوره مائده گفت: در طول تاریخ همیشه باطل در برابر حق قرار گرفته است. همانگونه که یزید نمی توانست وجود حضرت امام حسین (ع) را تحمل کند و امروز هم می بینید که بعد از انقلاب اسلامی آمریکا و غرب با ایران سر ناسازگاری دارند و ظالمانه ترین اقدامات را بر علیه ما به انجام می رسانند.

وی در ادامه با اشاره به حوادث سوریه اظهار کرد: غرب در زمان جنگ سلاح شیمیایی در اختیار صدام قرار داد و این سلاح ها بر علیه مردم ما و مردم عراق مورد استفاده قرار گرفت اما در آن زمان غرب و آمریکا ساکت بودند ولی در سوریه دیدیم که برای پیشبرد اهداف خودشان چه سر و صدایی برپا کردند.

صفایی همچنین افزود: از نظر ما مردم سوریه خودشان باید سرنوشت خود را تعیین کنند اما غرب و آمریکا می گویند بشار اسد نباید نامزد انتخابات شود، چراکه می دانند اگر اسد کاندیدا شود رأی می آورد چون مردم جنایات تکفیری ها را در این مدت دیدند و فتواهای عجیب و غریب که وعاظ آنها صادر می کنند مانند حکم جهاد جنسی پشت اسلام را می لرزاند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن در حال بهانه گیری است، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند که زمانی که آمریکا هواپیمای مسافربری ما را ساقط کرد مگر ما کار هسته ای داشتیم یا زمانی که به دشمن ما در جنگ تحمیلی به هر شکل ممکن کمک می کردند پس باطل بهانه می گیرد چون توان تحمل حق را ندارد و اگر ما مسأله هسته ای نداشته باشیم مسائل دیگری را پیش می کشند.