به گزارش پارس به نقل از فارس، روابط عمومی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان با صدور بیانیه ای انتشار برخی اخبار مبنی بر دیدار محمود احمدی نژاد رئیس جمهور با برخی از شخصیت های کشوری برای کمک به این دانشگاه را تکذیب کرد.

این بیانیه با اشاره با انتشار برخی از اخبار مبنی بر کمک گرفتن احمدی نژاد از چهره های سیاسی برای راه اندازی دانشگاه ایرانیان خاطرنشان کرد: خبر برخی از پایگاه های خبری با عنوان درخواست کمک احمدی نژاد از شخصیت ها و افراد مطرح برای راه اندازی دانشگاه ایرانیان از اساس کذب محض و عاری از حقیقت است.

این بیانیه افزود: صرف نظر از عبارات توهین آمیز در متن اخبار منعکس شده، روابط عمومی این دانشگاه اعلام می کند محمود احمدی نژاد تاکنون از هیچ فرد یا گروه و جریان سیاسی برای دانشگاه ایرانیان کمک مالی درخواست نکرده است و در این ارتباط تنها از عموم مردم، مقام معظم رهبری و رئیس محترم دولت یاری طلبیده است.

در ادامه بیانیه روابط عمومی دانشگاه ایرانیان آمده است: شایان ذکر است دانشگاه ایرانیان از کمک های داوطلبانه نهادها و اشخاص خیر استقبال کرده و دست های یاری گر را به گرمی می فشارد.

این بیانیه افزود: همچنین تاکید می شود ریاست محترم دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان تاکنون جلسه ای با هیچ شخصیتی پیرامون انتخابات نداشته است.

روابط عمومی دانشگاه ایرانیان در پایان اذعان داشت: انتظار می رود فعالان خبری در ساخت و نقل اخبار حداقل های موازین اخلاقی را رعایت کنند.