به گزارش پارس ، حجت الاسلام سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم با اشاره به جلسه رأی اعتماد به ۳ وزیر پیشنهادی که فردا برگزار می شود، گفت: هنوز در مورد چگونگی برگزاری این جلسه در هیئت رئیسه تصمیم گیری نکرده ایم.

وی افزود: برنامه ریزی شده تا ناظرین هیئت رئیسه، فردا و پیش از جلسه علنی و آغاز رأی اعتماد به ۳ وزیر پیشنهادی دولت، در جلسه ای برنامه ریزی های لازم جهت رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی را انجام دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه به برنامه این هیئت برای ساماندهی وضعیت داخلی صحن علنی اشاره کرد و اظهار داشت: بناست در آینده برنامه ای برای ساماندهی صحن علنی داشته باشیم، اما این برنامه کلی است.

حجت الاسلام سبحانی نیا در همین زمینه تصریح کرد: برنامه ساماندهی صحن علنی که در دستور کار هیئت رئیسه قرار گرفته، توسط ناظرین مجلس پیگیری می شود و در زمان مناسب جزئیات آن اعلام خواهد شد.

وی در ادامه به بخشی از مفاد ساماندهی صحن علنی مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از بخش های طرح ساماندهی صحن علنی پارلمان این است که براساس آن، نمایندگان گوشی ها ی تلفن همراه خود را داخل صحن نمی برند و تلفن های ثابتی در داخل صحن برای تماس های ضروری نمایندگان نصب می شود، البته این طرح در آینده نهایی می شود.