به گزارش پارس به نقل از کیهان, سایت آینده در خبری به قلم علی غزالی (مدیر سایت توقیف شده بازتاب امروز) نوشت: برخلاف دوستان که معتقدند دولت روحانی از برخی جریانات قدرت خارج از قوه مجریه ضربه می خورد و با تبر آنها زمینگیر می شود معتقدم که دولت یازدهم مانند درختی است که کرم های کوچک به مرور و بدون این که دیده شوند از درون آنقدر می خورندش که پوک شده و با تلنگری بر زمین افتد. از فامیل گرایی و خانواده سالاری هایی که قبلا هم به آن اشاره کوچکی داشتیم و البته هر روز بر مصادیقش افزوده می شود که بگذریم مسئله دیگری که در میان حلقه یک دولت رویه شده است و هر روز بر وقاحت عمل آن افزوده می شود جبران رفاقت های قدیمی از کیسه دولت و مردم است. برخی از اعضای کابینه و حتی برخی افراد دیگر در لایه های مدیریتی پایین تر از کابینه که سالها در حسرت تکیه بر پست های اجرایی بوده اند و اکنون به یکی از این صندلی ها رسیده اند درصدد برآمده اند تا محبت دوستان قدیمی را اکنون جبران کنند! !


آینده می افزاید: آقای « ن» که پیشتر وی را در ردای وکالت مجلس دیده بودیم و خاطره مناظره تاریخی این مرد خوش سخن! در جریان انتخابات سال ۸۴ به علت تاثیری که در روی کار آمدن احمدی نژاد داشت در ذهن هایمان مانده، اکنون که پس از سالها به قدرت اجرایی رسیده به جای جبران خرابی هایی که خود نیز در به وجود آمدن آن بی تقصیر نیست بیشتر در پی درآمدن از شرمندگی دوستانی است که تاکنون به وی محبت هایی کرده اند! به عنوان مثال ولی الله سیف (رئیس کل بانک مرکزی) در دورانی که مدیرعامل بانک سپه بود نوبخت را در هیئت مدیره چند شرکت از شرکتهای سرمایه گذاری بانک سپه (امید) منصب داده بود و با آنکه اکنون سیف در کارنامه اش مدیرعاملی بانک صادرات در زمان اختلاس مشهور آن بانک (ماجرای فاضل خداداد و رفیقدوست) را داشت و پس از آن در بانک سپه نیز بزرگترین اختلاس تاریخ این بانک در دوران مدیریت او رخ داد و در منصب بعدی یعنی مدیر عاملی بانک ملی نیز در کارنامه اش چندین اختلاس کلان در زیرمجموعه را برای خود ثبت کرد، به علت همان لطفی که به جناب « ن» کردند به صندلی ساختمان میرداماد تکیه زدند که آقای « ن» از خجالت دوست قدیمی دربیایند! ! !


آینده همچنین خاطر نشان کرد: شهریورماه امسال حمید پورمحمدی، متهم پرونده ۳ هزار میلیارد تومانی به نمایندگی از آقای « ن» در جلسه شورای گفت وگو حضور یافت و در همان ابتدا این رفاقت جناب « ن» مایه سرشکستگی دولت شد، اما ماجرا به اینجا ختم نشد. بعد از تلاش آقای « ن» برای انتصاب سیف به مدیریت بانک مرکزی، اکنون در پی مسئولیت دادن به « ط» چهره حامی مشایی است که باید او را مردی برای تمام فصول خواند. او در جریان خانه نشینی ۱۱ روزه درصدد جمع آوری طومار استانداران به حمایت از مشایی بود و اخبار واصله حکایت از رفت و آمدهای « ط» به دفتر آقای « ن» و جلسات طولانی این دو دارد که در جریان این جلسات، « ن» به وی استانداری همدان را پیشنهاد می کند که « ط» ابراز می دارد که با توجه به مدت طولانی که از تهران دور بوده و البته به صورت پروازی استاندار] … [و] … [بوده، بیشتر میل دارد در تهران منصب بگیرد که آقای « ن» نیز چند پست از جمله معاونت خودش را به او پیشنهاد می دهد و قرار بر این می شود که در میان گزینه های پیشنهادی بررسی کرده و یکی را انتخاب کند.


یادآور می شود برخی گردانندگان سایت آینده، خود عناصر آلوده ای هستند و لذا ابراز نگرانی آنها برای برخی روابط ناسالم، حائز نکات قابل تأمل خاصی است!