به گزارش پارس ، فارس به نقل از خبرگزاری رویترز در مطلبی نوشت: در هیئت آمریکایی که عازم نشست ژنو هستند، یکی از کارشناسان دولت اوباما در بحث تحریم ها نیز حضور دارد که این امر نشان می دهد واشنگتن در فکر این است که چگونه می تواند تحریم ها علیه تهران را کاهش دهد.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه آمریکا، وندی شرمن، نفر سوم وزارت امور خارجه آمریکا هدایت تیم آمریکایی در مذاکرات میان ایران با گروه ۱+۵ در ژنو را بر عهده دارد.

در بخش دیگری از این مطلب آمده: یکی دیگر از اعضا، آدام زوبین، مدیر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکاست. زوبین از سال ۲۰۰۶ تاکنون این سمت را برعهده دارد و مسئول مدیریت و اجرایی کردن برنامه تحریم های اقتصادی آمریکا به منظور ارتقا اهداف امنیت ملی و سیاست خارجی این کشور است.

به گزارش رویترز، به نقل از یک مقام آمریکایی، هیئت آمریکایی همچنین شامل جیمز تیمبی، مشاور ارشد معاون وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحات و امنیت بین المللی، پونت تالوار، مدیر ارشد مسائل ایران، عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس در شورای امنیت ملی کاخ سفید و ریچارد نفیو، معاون هماهنگ کننده سیاست تحریم در وزارت خارجه آمریکا هستند.