به گزارش پارس به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی‏ فضلی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تصریح کرد: دغدغه دکتر روحانی در انتخاب استانداران دولت تدبیر و امید برخورداری از دو مولفه مردمی بودن و ولایتمداری است.

وزیر کشور دولت یازدهم با اشاره به وعده های رییس جمهوری در تبلیغات انتخاباتی، ادامه داد: دکتر روحانی در انتخاب استانداران توجه ویژه ای به باور استانداران به برنامه های ایشان و معتدل بودن گزینه ها داشته است. همچنین دکتر روحانی تلاش کردند استانداری انتخاب شود که پاسخگوی مطالبات مردم بوده و ضمن شناخت از استان و مشکلات آن، رضایت مردم استان را نیز جلب کند.

وی با بیان این که رییس جمهوری حساسیت ویژه ای در انتخاب همه استانداران دارد، تصریح کرد: ایشان در انتخاب استاندار سمنان دغدغه ویژه ای داشتند و انتخاب آقای وکیلی به عنوان استاندار سمنان، نشان از این توجه ویژه دارد چرا که ایشان شخصی باتجربه و کارآمد است و دغدغه های مردم را به خوبی می شناسد. ضمن این که ایشان سمت های اجرایی مختلفی را در دیگر استان ها عهده دار بوده و از تجربه اجرایی خوبی برخوردار است.

رحمانی فضلی ادای دین به خون شهدا را باری سنگین به دوش مسوولان خواند و اظهار امیدواری کرد: استاندار جدید سمنان در طول مسئولیت خود جوابگوی مطالبات به حق مردم این استان باشد.