به گزارش پارس به نقل از تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش وارد کاخ سفید شد.

بنا به این گزارش، هدف نتانیاهو از این دیدار گفت و گو با اوباما در باره نگرانی های اسرائیل از برنامه هسته ای ایران است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته ضمن اینکه سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل را" طعنه آمیز و ریاکارانه" توصیف کرد، مدعی شد که مقامات ایران برای پیشبرد برنامه های هسته ای خود در حال اتلاف وقت هستند.
این در حالی است که محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان روز یکشنبه ادعاهای نتانیاهو را بی اساس و مردود توصیف کرد.
المنار در گزارشی در همین خصوص گفت: پس از پیروزی دیپلماتیک دکتر حسن روحانی، بنیامین نتانیاهو، با هدف تبلیغ برضد جمهوری اسلامی ایران به نیویورک سفر کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا سفر کرده است تا مقامات آمریکایی را برضد جمهوری اسلامی ایران تحریک کند، به ویژه پس از سفر موفقیت آمیز رئیس جمهور ایران به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد.
المنار در ادامه گزارش خود افزود: حمله تبلیغاتی به ایران پس از پیروزی دیپلماتیک حسن روحانی، هدف اصلی نتانیاهو از سفر به آمریکا و دیدار با اوباما است. این در حالی است که روحانی توانست خط ارتباط مستقیم بین تهران و واشنگتن را برقرار کند.
نتانیاهو مدعی است که رئیس جمهور ایران تبسم می کند و از کلمات نرم استفاده می کند تا از آمریکاییها دلجویی کند در حالی که زمان آن رسیده است که به گفته او، به یک حقیقت ضروری اعتراف کند و آن امنیت اسرائیل و جهان است. با این حال به نظر می رسد مقامات اسرائیلی درمورد روابط جدید آمریکا و ایران اختلاف نظر دارند. شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی گفت چه اسرائیلیها با آمریکاییها توافق داشته باشند و چه توافق نداشته باشند، باید با آنان گفتگو کنند تا موضع خود را در برابر ایران تغییر دهند.
گفتنی است که نتانیاهو قرار است سه شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل نیز سخنرانی کند.