به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد رضا صادق امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل خبرگزاری ایرنا که در محل تالار ایوان شمس برگزار شد اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران دوران های مختلفی را سپری کرده است و امید می رود در دوران مسئولیت محمد خدادی (مدیر مسئول جدید خبرگزاری ایرنا) دوران بهتری را سپری کند.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور ضمن تشکر از زحمات مجید امیدی شهرکی ابراز داشت در ۲۴ خرداد ماه طی انتخابات ریاست جمهوری پیام هایی ارائه شد که باید این پیام  نیز مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.

وی با تأکید بر پرهیز از افراط و تفریط و توجه به اعتدال ادامه داد: دولت تدبیر و امید اصلا به دنبال این نیست که رسانه ها را فقط به عنوان مبلغ خود بداند.

وی متذکر شد: رسانه باید فعالیت خود را بر چارچوب مصالح ملت قرار دهد و نقد در خصوص دولت را در مواقعی که مورد نیاز است به صورت منصفانه ارائه دهد.

صادق گفت: سیاست دولت تدبیر و امید این نیست که بخواهد رسانه ها را فقط مبلغ خود بداند.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور با بیان اینکه در اواخر دهه ۷۰ خروجی خبرگزاری ایرنا برابر با ۳ هزار بود و همچنین اخبار تولیدی آن را ۳۰ درصد تشکیل می داد خاطرنشان کرد: امید می رود با توجه به معیار و اصول مشخص خروجی های این خبرگزاری افزایش یابد.