به گزارش پارس به نقل از ایسنا، « آنوشا» ، دانش آموز هندی روز سه شنبه گذشته در مدرسه به داخل یک دیگ جوشان خوراک « سامبار» که یک غذای محلی است، افتاد و بر اثر شدت سوختگی در نهایت روز بعد جان باخت.

این حادثه زمانی رخ داد که ۲۰ دانش آموز برای صرف ناهار از کلاس خارج شدند و ظرف های غذای خود را در نهارخوری مدرسه برداشتند. در این لحظه معلمان مدرسه در دفتر سرگرم بودند و آشپزها نیز در آشپزخانه حاضر بودند اما متاسفانه در دیگ سوپ سامبار باز بود و این حادثه دلخراش اتفاق افتاد.

یکی از دانش آموزان درباره این حادثه گفت: ما ناگهان صدایی شنیدیم و متوجه شدیم آنوشا داخل دیگ جوشان افتاده است و گریه کنان کمک می خواهد. تعدادی از ما تلاش کردیم او را از داخل دیگ خارج کنیم و معلمان مدرسه نیز پس از شنیدن سر و صدا به سمت غذاخوری دویدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه « دکان هرالد» ، آنوشا که کوچکترین فرزند یک خانواده کارگری بود با سوختگی بیش از ۸۰ درصد به بیمارستان ویکتوریا منتقل شد و پزشکان هر گونه اظهارنظری درباره وضعیت وی را به ۴۸ ساعت آینده موکول کردند اما در نهایت تلاش ها برای نجات او بی نتیجه ماند.

مرگ این دانش آموز باعث شد روستاییان دست به اعتراض و عزاداری دسته جمعی بزنند. شبیه این حادثه طی ۱۰ روز گذشته در یکی دیگر از مدارس این منطقه رخ داد. در این حادثه نیز یک دانش آموز دیگر با افتادن در داخل دیگ خوراک سامبار بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان جان باخت.