به گزارش پارس به نقل از فارس، سردار علی اکبر پورجمشیدیان بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان اهر، حضور بسیج در تمام صحنه های انقلاب اسلامی را منشأ خیر و برکت برای نظام و انقلاب دانست و اظهار کرد: بسیج با حضور معنوی و قدرتمند خود در طول هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و تقوی و تبعیت از فرمان حضرت امام توانست بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شود.

وی، علت کینه و دشمنی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از ایران اسلامی را محبوبیت انقلاب اسلامی و تأثیرپذیری مسلمانان از نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: با وجود تمام توطئه های دشمنان، انقلاب اسلامی در قلب مسلمانان جهان از جایگاه ویژه برخوردار است و بیداری اسلامی در کشورهای مختلف نشان از نفوذ انقلاب اسلامی در بین مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

فرمانده سپاه عاشورا، تبعیت از رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت را از افتخارات بزرگ بسیج برشمرد و افزود: بسیجیان جان برکف گوش به فرمان ولایت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی تلاش مضاعف خواهد کرد و با افتخار گام های عملی در راستای شعار سال و کمک به دولت جدید برای حل مشکلات کشور آمادگی کامل دارد.

پورجمشیدیان در بخش دیگری از سخنان خود حضور بسیج و سپاه را در عرصه های مختلف را کمک به پیشرفت و توسعه کشور برشمرد و افزود: عده ای سعی دارند با فرافکنی بین دولت و سپاه فاصله ایجاد کنند که قطعاً دراین زمینه موفق نخواهند شد.

این مسئول در پایان متذکر شد: سپاه و بسیج در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری تکلیف خود می داند همچنانکه در کنار تمام دولت های بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی همکاری داشته و در کنار دولت جدید جناب دکتر روحانی نیز این همکاری ادامه خواهد داشت.