به گزارش پارس به نقل از کیهان، بالاترین با بیان اینکه روحانی با اظهاراتش سعید حجاریان را رو سفید کرد، می نویسد: چندی پیش سعید حجاریان وجود تقلب در انتخابات سال ۸۸ را انکار کرد تا اصلاح طلبان بتوانند این سر طناب و آن سر طناب هر دو را با هم داشته باشند.

این شبکه صهیونیستی سپس می نویسد: چندی پیش حسن روحانی جنبش سبز را محکوم کرد و آن را اردوکشی خیابانی نامید. او اکنون نیز می گوید « مردم در انتخابات اخیر هم شبهات در مورد انتخابات گذشته را شست وشو دادند که این امر به دلیل آگاهی مردم و تدبیر مقام معظم رهبری صورت گرفت» . در واقع او حتی صحبت های حجاریان مبنی بر تدبیر سیستماتیک را هم نمی پذیرد.
بالاترین - که نوعا از خارج کشور بارگذاری می شود - آنگاه با زبان تهدید می نویسد: آقای روحانی! درست است که جنبش سبز در کماست اما با آن بازی نکنید. شما هیچ سنخیتی با جنبش سبز ندارید. ما محکم پشت جنبش ایستاده ایم حتی اگر در غربت آواره یا در حبس باشیم.
این رجزخوانی بالاترین در حالی است که برخی کاربران آن پیش از این تصریح کرده اند به توهم قهرمانی و دون کیشوت بازی و شیوه « کلیک کلیک - بنگ بنگ» در فضای مجازی خو گرفته اند.