به گزارش پارس ، عماد قبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مدت زمان میان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و روی کار آمدن دولت جدید، اظهار کرد: در این بازه زمانی رییس جمهور منتخب فرصت قابل توجهی داشت که تیم اجرایی و همچنین کابینه خود را مشخص کند. ایشان در مدت زمان انتقال دولت این فرصت را داشتند تا با برنامه ریزی های کلی که انجام می دهند آغاز خوبی را در فعالیت های خود داشته باشند.

وی با بیان این که طبیعتا هر شخصی که خود را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری اعلام می کند برنامه هایی برای اداره کشور و بهبود وضعیت مردم دارد، افزود: قطعا آقای روحانی زمانی که برای کاندیداتوری خود اعلام آمادگی کردند برنامه هایی داشتند و اینگونه نیست که ایشان بخواهند از امروز شروع به برنامه ریزی کنند.

این فعال دانشجویی با بیان این که ما نباید در کوتاه مدت انتظار بهبود کامل وضعیت کشور را داشته باشیم خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید به دولت مقداری فرصت داد تا بتواند برنامه ها و رویکرد خود را علمیاتی کند، طبیعتا غیرمنطقی است که ما از دولت انتظار فعالیت زودهنگام داشته باشیم.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در ادامه با بیان این که اکنون در میان مردم این انتظار به وجود آ مده است که باید شاهد بهبود وضعیت معیشت باشند، گفت: مردم انتظار دارند که در این مورد دولت هر چه زودتر اقدام کند دولت نیز با توجه به شعارهای که قبل از روی کار آمدن داده باید به این قضیه توجه ویژه ای داشته باشد.

وی با اشاره به مصوبات نخستین جلسه هیات دولت گفت: دولت به واسطه شعارهایی که مطرح کرد مجبور است در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مردم عمل کند؛ چراکه اگر نخواهد به این مسائل ورود پیدا کند، قطعا با مشکل مواجه خواهد شد.

قبادی با بیان این که تمام دستگاه ها ونهادها فعال در کشور باید با دولت همکاری داشته باشند خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری همواره به دستگاه ها و نهادهای فعال کشور توصیه کرده اند که با دولت همکاری داشته باشند همه دستگاه ها نیز به تعامل و همکاری دولت بپردازند ؛چرا که موفقیت دولت موفقیت نظام است.

این فعال دانشجویی در پایان گفت: همانطور که از دلسوزان نظام و هم نهادهای فعال در نظام انتظار می رود با دولت تعامل داشته باشند از دولت نیز انتظار می رود تا یک ارتباط و همکاری متقابل با سایر قوا و نهادهای فعال در کشور داشته باشد.