به گزارش پارس ، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در گفت وگو با فارس در یاسوج با تبریک به همکاران خود در مجلس که بدون هیچ گونه طمع و اغراض سیاسی به وزیران پیشنهادی رئیس جمهور رای دادند، اظهار کرد: رای مجلس به وزرا نشان داد که این نهاد مردمی که در راس امور است تنها به منافع نظام و مردم می اندیشد و از هرگونه سیاسی کاری به دور است.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر در مجلس انتقادی هم داشتیم به واسطه حضور تنها چند وزیر پیشنهادی بود که حضور آن ها به صلاح دولت اعتدال که با شعار تدبیر و امید شکل گرفته، نبود.

حجت الاسلام بزرگواری تصریح کرد: موضوع دانشگاه ها خیلی مهم است و همه باید در راه پیشرفت علمی کشور و رشد و شتابی که گرفته دغدغه داشته باشیم.

وی گفت: امیدواریم که آقای روحانی با تدبیر خوبی که خواهد اندیشید تیم دولت خود را با ترمیم این سه وزارتخانه کامل کرده و برای خدمت هر چه بیشتر به مردم و کشور وارد عرصه کار و خدمت شود.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس هم با تمام وجود از دولتی که رهبری از آن حمایت می کند دفاع خواهد کرد و تا هنگامی که دولت در خط رهبر و خادم مردم باشد از هر کمکی به آن دریغ نخواهیم کرد.

حجت الاسلام بزرگواری وظیفه قوای مختلف را تنها خدمت به مردم دانست و گفت: نباید در هنگام سختی ها و مشکلات از واژه هایی همچون نمی گذارند و نگذاشتند استفاده کنیم بلکه همه هم و غم خود را برای چاره جویی و رفع عملی مشکلات بسیج کنیم.