به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه یک نشست نخبگی پیرامون مجمع جهانی صلح اسلامی، با تشریح وضعیت موجود کشور اظهار داشت: ما در صحنه داخلی همچنان با استمرار تهدیدات و افزایش توطئه ها از سوی شیطان بزرگ (امریکای جهانخوار) مواجه هستیم و در صحنه منطقه ای نیز امریکایی ها سعی می کنند با مدیریت صحنه های درگیری در منطقه غرب آسیا، موقعیت متزلزل خود را ارتقاء بخشند، اما در عین حال از انجام این کار عاجز هستند.

وی با تبیین ناکامی و تلاش ناموفق امریکایی ها برای مدیریت صحنه های درگیری منطقه غرب آسیا تأکید کرد: امریکاییها و صهیونیست ها دیگر قادر نیستند نقش کدخدایی گذشته خود را ایفا کنند اما امریکا برای دستیابی به این جایگاه دست از تلاش برنمی دارد.

سردار جزایری در ادامه افزود: تهدیدات دشمن در همه عرصه ها اعم از نظامی، اقتصادی، فرهنگی و سایر صحنه ها وجود دارد در عین حال عوامل بازدارنده جمهوری اسلامی در زمینه های نظامی فرصت هرگونه اقدام را از دشمن سلب کرده و در این عرصه برگ برنده در اختیار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در زمینه های اقتصادی و فرهنگی نیز با شدت بیشتر و با همه قوا به جنگ انقلاب اسلامی آمده است، تصریح کرد: دولت و مردم رشید و فهیم ایران اسلامی نیز باید با همه قوا در صحنه این رویارویی حضور یابند. زیرا در این صحنه کارزار چنانچه صورت گیرد با افزایش تهدیدات مواجه خواهیم شد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: در هیچ صحنه ای اعم از نظامی، اقتصادی، سیاسی، سیاست خارجی، علمی و فناوری، امور نهضت ها و سایر عرصه ها، جای کمترین عقب نشینی و ابهام و تردید وجود ندارد و به فضل الهی اسلام عزیز پیروز این مرحله حساس خواهد بود.

وی در پایان گفت: زمانی که دشمن با حداکثر ظرفیت وارد این صحنه رویارویی و تقابل شده است، باید در برابرش با همه ظرفیت به مقابله برخاست.