به گزارش پ ارس به نقل از فارس، غلامعلی حدادعادل در حاشیه ضیافت افطاری کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا از سوی روحانی به او برای حضور در دولت آینده پیشنهاد شده؟ ، گفت: خیر، پیشنهادی به بنده نشده است.

وی در خصوص مراسم تحلیف روحانی در روز ۱۳ مرداد نیز تصریح کرد: امیدواریم این مراسم نیز همچون انتخابات یازدهم باشکوه برگزار شود و سرآغاز روزهای خوب خدمت گزاری برای دولت آقای روحانی باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سؤال که اگر پیشنهادی به شما برای حضور در کابینه یازدهم شود، می پذیرید یا خیر؟ ، متذکر شد: حالا بگذارید پیشنهاد شود، آن وقت جواب خواهم داد.

حدادعادل با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: من هم مانند قطره ای از دریای مردم با فریاد علیه ظلم و بی عدالتی نفرت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام خواهم کرد و به روح مطهر امام (ره) که این سنت نیکو را پایه گذاشتند، درود می فرستم.

وی در خصوص تشکیل حزب فراگیر از سوی برخی چهره های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب، گفت: ما این را نگفته ایم؛ ببینید چه کسی آن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا اصلاح طلبان تندرو قصد مصادره دولت روحانی را دارند و مشغول گمانه زنی هستند، تصریح کرد: ما منتظریم تا آقای روحانی کابینه خود را معرفی کند و معلوم شود چه کسی و کدام گمانه زنی صحیح بوده است.

حدادعادل در عین حال تصریح کرد: به هر حال هر کسی سعی دارد در دولت آینده اختیار بیشتری را در اداره کشور به دست بگیرد.

وی درباره حضور احتمالی جک استراو در مراسم تحلیف روحانی خاطرنشان کرد: کسی این مسأله را تأئید نکرده و اگر بیاید، در اینباره صحبت می کنیم اما از دفتر آقای روحانی دعوتی صورت نگرفته است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان تأکید کرد که این فراکسیون با صدور بیانیه، شرایط مورد نظر خود را برای وزرای دولت آینده اعلام کرده است.