به گزارش پارس ، روزنامه خراسان در ستون ویژه های خود نوشت:

ابطال بخشنامه استحکام خانواده پس از یک سال

در حالی که دولت در اردیبهشت سال ۹۱ با ابلاغ بخشنامه ای به همه دستگاههای اجرایی مستقر در تهران با عنوان" ضرورت استحکام خانواده" اعلام کرد که کارمندان زن متاهل می توانند به تبعیت از همسر خود به استانهای دیگر غیر از کلانشهرها و شهرستانهای استان تهران و البرز منتقل شوند، یک مسئول ارشد دولتی طی روزهای گذشته با ابلاغ بخشنامه ای اعلام کرده دستور سال گذشته به علت مشکلات متعدد، لغو می شود.

دستور دولت برای استخراج یک ماده معدنی استراتژیک

بر اساس ابلاغیه یکی از مدیران ارشد اجرایی به وزارت صنعت، بانک مرکزی و تعدادی دیگر از دستگاههای دولتی مقرر شده سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از محل تسهیلات خارجی نسبت به خرید خدمات و یا کالای وارداتی یا پرداخت به پیمانکار طرح تولید" نفلین سینیت" در منطقه سراب برای اجرای طرح یاد شده به مبلغ ۱۸۰ میلیون و ۳۳۴ هزار یورو اقدام کند. نفلین سینیت به علت ارزش فوق العاده خود، در صنایع مختلفی چون آلومینیوم، شیشه و سرامیک، پلاستیک و کائوچو، تهیه پشم شیشه معدنى و کود شیمیایى کاربرد دارد.

اعلام جرم دادستان زاهدان علیه شرکت ایرانسل

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان علیه مدیرعامل شرکت ایرانسل به اتهام تشویش اذهان عمومی و اهانت به مقدسات اعلام جرم کرد. به گزارش خراسان محمد مرزیه اظهار داشت: در راستای انجام تکلیفی که بر عهده داریم و به عنوان مدعی العموم با مسئله اخیر برخورد می کنیم و رسیدگی به اتهام شرکت ایرانسل در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است.

وی افزود: فتوای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تصریح دارد که اهانت به مقدسات اهل سنت حرام شرعی و تخلف قانونی است و لذا اقدام شرکت ایرانسل در صورت اثبات، جرم و خلاف قانون تلقی می گردد. گزارش خبرنگار خراسان حاکی است حجت الاسلام والمسلمین رضا ایمانی خواه، مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان نیز گفت: طلاب و دانشجویان حوزه های علمیه سراسر استان نیز با محکوم کردن این اقدام، خواستار پیگیری قاطع و برخورد جدی با عوامل این حرکت ناپسند شدند تا در آینده دیگر شاهد چنین اقدامات تفرقه انگیزی نباشیم. شرکت ایرانسل با بدسلیقگی و بی دقتی در طراحی یکی از سوالات مسابقه پیامکی خود در چند روز گذشته موجب واکنش هایی از سوی هموطنان اهل سنت در سیستان و بلوچستان شده بود.