به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمدرضا باهنر در ضیافت افطار جامعه اسلامی مهندسین که شب گذشته در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، انتخابات اخیر را تحقق حماسه سیاسی دانست و اظهار کرد: نتیجه انتخابات معلوم کرد کسانی مثل ما که ادعای تحلیل واقعی از جامعه دارند، کم آورده اند و از سویی نشان داد که شناخت رهبری از سوی مردم شناخت منحصربه فردی است.

وی در ادامه با بیان اینکه" مردم هشت سال افراط گریی اصلاح طلبان و هشت سال تلاش اصولگرایان را که همراه با تنگ نظری آنها بود دیده اند" ، خاطرنشان کرد: مردم پس از این ۱۶ سال به اعتدال گرایی روی آوردند.

باهنر همچنین خاطرنشان کرد: من آقای روحانی را از سالهای قبل می شناسم. ایشان در مجلس شورای اسلامی جلساتی را برگزار می کرد و از عقلای هر دو طیف برای تصمیم گیری در مورد مسائل دعوت می کرد.

وی با تاکید بر اینکه" اداره کشور در این برهه بسیار کار سختی است" ، اظهار کرد: در حال حاضر با دو نوع گزارش روبرو هستیم؛ یک گزارش که دولت نهم و دهم ارائه می کند و یک گزارش که تیم آقای روحانی آن را تهیه کرده است. البته بین اعداد و ارقام این گزارش تفاوت زیادی وجود دارد که این تفاوت باید بررسی شود و دید که دولت چه چیزی را می خواهد پس بدهد.

عضو هیات رئیسه مجلس همچنین افزود: اکنون بعضی یخ ها آب شده است و می شود با همدلی کارها را پیش برد. من می دانم بعضی جناحهای سیاسی پاشنه در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخص مصلحت را درآوردند و به دنبال سهم خواهی هستند. آقای روحانی نیروهای بسیاری دارد و ما به همین دلیل به وی کسی را معرفی نکردیم. ما به شرط این که شعارهای آقای روحانی یعنی اعتدال گرایی و خردگرایی و استفاده از همه نیروهای جامعه محقق شود، از دولت وی حمایت می کنیم.