به گزارش پارس به نقل از ایسنا، غلامعلی حدادعادل در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره احتمال تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی از قول خود در همایش نکوداشت" مرد تقوا و تدبیر" ، گفت: چنین حرفی نزدم، بلکه گفتم یک تحول در جریان اصولگرایی مورد بحث است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه از تصمیمی که درباره تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی گرفته شده اطلاعی ندارم، افزود: عده ای از ضرورت یک تحول در میان اصولگرایان صحبت می کنند، اما این تحول به چه شکل و صورت باشد، مشخص نیست.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا شما خودتان قبول می کنید که یکی از محورهای حزب فراگیر باشید، تصریح کرد: خود حزب فراگیر، اصطلاحی است که باید در آن تأمل کرد، اما در کل اصل این موضوع مسلم نشده است.

حدادعادل درباره آینده سیاسی خود و امکان حضور دوباره در مجلس شورای اسلامی، گفت: من از آینده خبر ندارم اما فکر کنم که مثل گذشته خواهد بود.

  حسین نجابت ٬ نیز با اشاره به پیشنهاد تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی گفت: تشتت آرا در جریان اصولگرایی مانع بزرگی در تشکیل حزب فراگیر است.

نماینده مردم تهران٬ ری٬ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو به خبرگزاری خانه ملت٬ تصریح کرد: تشکیل حزب فراگیر مستلزم اجماع اصولگریان است که در شرایط کنونی با گستردگی این جریان تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی بعید به نظر می رسد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس٬ افزود: در جریان اصولگرایی طیف های مختلفی وجود دارد که جمع آوری آنها زیر یک سقف و چتر با عنوان حزب فراگیر سخت است

نماینده اصولگرای مجلس نهم٬ با اشاره به محوریت قرارگرفتن شخص در حزب فراگیر اصولگرایی٬ تصریح کرد: اگر بنا به تشکیل حزب فراگیر باشد باید کارهای کارشناسی گسترده صورت گیرد و با بررسی ها مناسب فردی به عنوان لیدر در این جریان مشخص شود که سایر اصولگرایان از وی تبعیت کنند.