آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی ، ضمن تقدیر از حمایت و حضور مراجع تقلید و علما در انتخابات اظهار کرد: همراهی تمام آحاد مردم برای ادامه راه دولت امری ضروری است و در این مسیر به رهنمودهای علما و مراجع تقلید نیازمندیم.

وی با تقدیر از همه مراجع تقلید و بزرگان به خاطر حضور و پیشقدم بودن در عرصه های مختلف نظام و انقلاب و اعلام نظر و صدور بیانیه ها، به خصوص در انتخابات اخیر تصریح کرد: بدون تردید دولت نیازمند همراهی همه مردم است، عنوان دولت را دولت مردمی گذاشتیم چراکه حضور و همکاری همه مردم موثر است رهنمودهای مراجع می تواند برای آینده دولت بسیار تأثیرگذار باشد و مردم هم نگاهشان به مراجع و بزرگان خود است.

رئیس جمهور منتخب با تاکید بر نقش آفرینی موثر مراجع تقلید در حماسه ۲۸ خرداد، مشکلات معیشتی و کسب و کار مردم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مردم امروز در برابر مشکلات مختلفی که زندگی شان را احاطه کرده بسیار صبور هستند و نسبت به مسائل انقلاب، مقاومت و پایداری می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در این انتخابات حقی برای خودشان و تکلیفی برای ما ایجاد کردند اظهار کرد: امیدواریم به عنوان یک طلبه خدمتگزار بتوانیم گشایش هایی در زندگی مردم صورت دهیم که احساس کنند شرایط متفاوت شده است.