به گزارش پارس ، « عبد الرحیم مراد» رئیس حزب « الاتحاد» و وزیر سابق دفاع لبنان در گفت وگو بافارس در بیروت گفت: انفجاری که امروز سه شنبه در منطقه « بئرالعبد» در حومه جنوبی بیروت روی داد، اقدام تخریبی خصمانه ای است که امنیت، ثبات و استقرار لبنان را هدف قرار داده است.

مراد در ادامه افزود: این اقدام نشان می دهد که دشمنان کشور همچنان به اجرای طرح خصمانه خود برای هدف قرار دادن مثلث مقدس مقاومت و ارتش و در مردم لبنان ادامه می دهند که وطن و خاک آن را از وجود اشغالگران آزاد و پاک کرد.

وزیر سابق دفاع لبنان گفت: این اقدامات جنایت بار هیچ گاه نخواهد توانست بر عزم و اراده مقاومت و مردم آن غلبه کند و در رابطه میان آنها خلل و شکاف ایجاد کند، چون مردم لبنان همچنان آغوش خود را به روی مقاومت و طرح جهادی – آزادی بخش آن گشوده است.

مراد دست های ناپاکی که تلاش می کند، مقاومت را هدف قرار دهد، همان دست هایی است که ارتش را هدف می دهد و تلاش دارد، آتش تفرقه و اختلاف افکنی و فتنه های دینی و مذهبی را در لبنان برافروزد.

وزیر سابق دفاع لبنان ابراز امیدواری کرد که نیروها و جریان های سیاسی لبنان با بالا بردن سطح و میزان مسئولیت پذیری خود با اقداماتی که خواهان فتنه انگیزی در کشور هستند، مقابله کنند.

وی تاکید کرد که تلاش برای ایجاد شکاف و اختلاف میان مقاومت و مردم آن هیچ گاه با موفقیت همراه نخواهد شد.

منطقه « بئرالعبد» در حومه جنوبی بیروت بعد از ظهر امروز سه شنبه شاهد انفجار یک خودرو بمبگذاری شده در پارکینگ خودرو در نزدیکی ساختمان مرکز همکاری اسلامی روی داد که بنابر اعلام وزارت بهداشت لبنان ۵۳ نفر زخمی شدند که ۴۱ نفر از آنها بیمارستان را ترک کرده و ۱۲ نفر دیگر در حال مداوا می باشند.