جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، امروز (شنبه)، در پیامی پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

 متن پیام جنبش حماس از این قرار است:‌ «جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران و مردم و ریاست جمهوری اسلامی ایران خالصانه دستاورد  و موفقیت در روند انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک و و تهنیت عرض می‌کند؛ انتخاباتی که در آن، ملت ایران سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس‌ِ جمهوری اسلامی ایران برگزیدند».

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ادامه داد: « بدین وسیله ما در جنبش به جناب رئیس‌جمهور ابراهیم رئیسی برگزیده‌شدنشان از سوی مردم ایران را تبریک می‌گوییم و از خداوند متعال برایش توفیق، ثابت‌قدمی و موفقیت در ریاست ایران در راه خدمت به جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان ملت این کشور در مسیر توسعه، پیشرفت و رفاه و تداوم و تقویت مواضع شرافتمدانه ایران در همبستگی با فلسطین و آرمان عادلانه این کشور و همچنین حمایت از پایداری ملت مردم فلسطین را خواستاریم. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شنبه: ۱۹/۰۶/۲۰۲۱ میلادی مصادف با نهم ذو القعده سال ۱۴۴۲ هجری قمری».