سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (پنج‌شنبه) در نامه‌ای به «اکرم العجوری» فرمانده گروه «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) گفت که گروههای مقاومت با ایستادگی خود، عظمت پوشالی دشمن صهیونیستی را در هم شکستند.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، در این نامه آمده است: «قدرت فزاینده جهادی شما توانسته‌ است خسارات وسیعی به ارتش صهیونیستی وارد کند و شما با ایستادگی و وحدت و فرماندهی حکیمانه و شجاعانه خود توانسته‌اید قدرت ارتش صهیونیستی را در هم بشکنید. قدرت شما فراتر از آنی است که دشمن تاکنون دیده و متصور است.»

سردار قاآنی افزود: «ما همچون عهدی که شهید قدس حاج قاسم سلیمانی بسته، با تمامی جان‌ها و جسم‌هایمان و هر آن‌چه خداوند عز و جل از قدرت و امکانات به ما داده است در کنار شما هستیم و هیچ شک و تردیدی نداریم که به زودی با عزت و اقتدار برای اقامه نماز وارد مسجدالاقصی خواهیم شد و تا زمان زوال و نابودی این رژیم غاصب از یاری شما دست نخواهیم کشید، هرچند تهدیدات و خطرات افزایش یابد و تشدید شود.»

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در خاتمه گفت که طبق تأکید مقام معظم رهبری، مبارزه با رژیم خون‌ریز صهیونیستی یک نبرد علیه تروریسم و مسئولیت همگانی است.

او در پایان این نامه گفت: «دست جهادگر شما را که زمینه‌ساز فتح‌المبین است را می‌بوسم.»

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران همراه با این نامه‌، نامه دیگری نیز به «محمد الضیف» فرمانده گروه «عزالدین قسام» (شاخه نطامی حماس) نوشته‌اند.

این نامه در شرایطی نوشته می‌شود که یورش گسترده رژیم صهیونیستی به غزه امروز ده روزه شد و وزارت بهداشت نوار غزه شمار شهدای این منطقه از ابتدای آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون را ۲۲۷ نفر از جمله ۶۴ کودک و ۳۸ زن و شمار زخمی‌ها را ۱۶۳۰ نفر اعلام کرده است.