حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر امروز(سه‌شنبه) پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران، گفت:آن چیزی که در کشور ما معنا ندارد زمان و تقید به زمان و برنامه ریزی برای اجرای برنامه ها است. زمان، حلال مشکلات ما است چون همیشه مشکلات را به گذر زمان موکول می کنیم.

وی افزود: من «حسین دهقانی پوده» همانطور که گفته بودم بدون منتظر ماندن برای حضور یا عدم حضور کسی، روز اول برای ثبت نام آمده ام چون معتقدم مسئولیت پذیری و نظم در اداره کشور را باید از همین لحظه آغاز کرد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهور، فیلم و سریال نیست که تا لحظه آخر مردم را در تعلیق نگهداریم، تصریح کرد: عرصه اداره کشور جای سلبریتی های سیاسی نیست. پاسخگویی به مردم، پذیرش مسئولیت و کارآمدی مسئولان نظام حق همه ملت ایران است. مردم ما شایسته زندگی بهتر از این هستند.

دهقان با بیان اینکه باید با مردم روراست بود، افزود: همه مشکلات کشور ناشی از  عدم شفافیت است، آن هم شفافیت دائمی و نه شفافیت انتخاباتی.

وی گفت: دوره شفاف سازی از طریق حفاظت ها، حراست ها و نهادها به پایان رسیده و مصرانه معتقد به برقراری عدالت و نظارت مردمی با استفاده از فضای مجازی و رسانه ها هستیم و با درک واقعی از نارضایتی ها، رنج ها، مطالبات و خشم مردم و با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه آمده ام.