اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «پارس نیوز» درخصوص انتخابات پیش رو و اهمیت آن تصریح کرد: همانطور که رهبر انقلاب روز گذشته در مورد اهمیت انتخابات صحبت کردند ما نیز باید دقت کنیم که انتخابات پیش رو می تواند تعیین کننده باشد. اکنون نزدیک به ۱۲ سال است که دولت آقای روحانی سرکار آمده اما بر خلاف وعده هایی که داده اند عمل کرده و معیشت مردم روز به روز سخت تر می شود.

وی افزود: به همین جهت بسیاری از مردم مشتاق و منتظر انتخابات ریاست جمهوری برای ایجاد تغییری در سطوح مدیریتی و اجرایی کشور هستند.  در همین حال برخی از افراد داخلی که به جریان های سیاسی خارجی کشور وابسته هستند مدت هاست کمر به تخریب انتخابات بستند و تمام توان خود را برای کاهش مشارکت به کار می‌گیرند.

حسین زهی عنوان می کند که همگام با این تخریب‌ها دولت دوازدهم نیز در روزهای پایانی عملکرد خوبی نداشته صحبت‌های رئیس‌جمهور نشان از جدل سیاسی است.

*تمام تلاش مسئولان باید برگزاری یک انتخابات پرشور و قانونمند باشد

این نماینده مجلس گفت: در حال حاضر تمام تلاش و مسئولان باید برگزاری یک انتخابات منظم و پرشور و قانونمند باشد در شرایط کرونایی عده ای سعی دارند بحث‌های تعویق یا تاخیر انتخابات را به میان بکشند اما تجربه های انتخاباتی نشان داده که با رعایت پاسخ سوال های بهداشتی و افزایش شعبه های صندوق های رای بخ راحتی می‌توان این رویداد را برگزار کرد.

او ابرازکرد: تغییر دولت خسته و فرتوت دوازدهم و سر کار آمدن یک رئیس جمهور جدید با کابینه تخصصی بهتر می تواند نفس تازه برای کشور و مردم عزیزمان باشد بنابراین مردم باید حواسشان باشد که آگاهی خود را نسبت به کاندیداهای ریاست جمهوری افزایش دهند و رای دادن حزبی را کنار بگذارند چرا که در سال‌های گذشته نتیجه آرای حزب ای را دیدیم.

حسین زهی درانتها تاکید کرد: کشور باید از دوقطبی های سنتی خود دور شود و نگاه مردم به شناخت تخصصی افرادی به نام زدن ریاست جمهوری شده اند باشد آگاهی رای دهندگان می‌تواند راه نجات کشور باشد