به گزارش پارس به نقل از رجانیوز، رجانیوز در ادامه نوشت: این در حالی است که بارها امام خامنه ای بر پیشرفت ها تأکید کردند و از نخبگان خواستند تا پیشرفت ها را به مردم گوشزد کنند، به عنوان مثال رهبر معظم انقلاب در دیدار صدها نفر از استادان دانشگاه ها فرمودند: " عده ای مدام در گوشه و کنار آیه یأس می خوانند و برای ناامید کردن مردم و دانشجویان و دانشگاهیان تلاش می کنند. ایشان، اینگونه افراد را موریانه های مخرب و ویرانگر خواندند و خاطرنشان کردند: طبعاً حرکت عظیم ملت ایران، مانند هر حرکت اجتماعی تاریخی با چالش هایی روبروست اما نهال انقلاب اسلامی امروز به شجره طیبه ای تبدیل شده و ایران، با طراوت تمام در حال رشد و پیشرفت است. "

در جایی دیگر امام خامنه ای می فرمایند:

" مهمترین وظایف نخبگان حوزوی و دانشگاهی و افراد تأثیرگذار در جامعه، تقویت روحیه امید در مردم و پرهیز از دمیدن فضای بدبینی به مسئولان، هوشیاری و غافل نشدن از طراحی های دشمن، شناخت صحیح مسائل اصلی و فرعی، نادیده نگرفتن روحیه اعتماد به نفس ملی بالا و پیشرفت های شگفت آور و فضای کار و تلاش کشور، و اقدام عملی و غیرشعاری برای ارتقای وحدت ملی و انسجام اسلامی است.

رهبر انقلاب اسلامی پیشرفت های به دست آمده را نتیجه تلاش های مخلصانه، مؤمنانه و خستگی ناپذیر مسئولان دانستند و افزودند: نباید به خاطر یک عملکرد در گوشه ای، دولت و سایر قوا را در چشم مردم بی اعتبار کرد. "

علت ناکارآمد جلوه کردن دولت

اما سوال اصلی آن است که چرا خدمات دولت احمدی نژاد و پیشرفت های حاصله در این هشت سال، توسط مردم هنگام رأی دادن دیده نشد؟

۱. تخریب دشمنان خارجی به خصوص از طریق ماهواره ها (همواره چنین تهدیدی بوده و خواهد بود)

۲. وادادگی اقتصادی خود دولت در سال‎ های اخیر

۳. تخریب بی حد و حصر از ناحیه دشمنان داخلی دولت (این بار تخریب بی نهایتی رقم خورد)

· تخریب توسط اصلاح طلبان و کارگزاران

· تخریب توسط اصول گرایان

لازم است عامل اخیر، برای عبرت گیری و برای فراموش نشدن حقایق و جلوگیری از تهمت به اصولگرایان حقیقی، بیشتر مورد توجه واقع شود. تخریب دولت توسط اصولگرایان مانند آن است که بر سر شاخی نشسته اند و تیشه به ریشه خود می‎ زدند. این دسته از تخریب‎ ها توسط برخی اصولگرایان مجلس از ابتدای دولت نهم شروع شد و تا انتها نیز ادامه یافت و به خصوص در مناظره ها کاندیداهای به اصطلاح معتدلِ اصولگرایی، تخریب کم سابقه ای نسبت به این رویکرد انجام دادند، انتظار داشتند سیاه نمایی‎ ها نردبانی برای انتخاب آنها شود درحالی که در واقع از این طریق رأی رقیب را افزودند. و تنها جلیلی و حداد عادل بودند که از دستاوردهای موجود در حد توانشان دفاع می کردند نه اینکه از این طریق بخواهند رأی بیاورند بلکه حق را اینگونه یافتند.

به قول آقا که در دیدار اخیر حرم امام (ره) فرمودند: " هر جائی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب، در وسط میدان مبارزه، جائی برای خود باز نمی‎ کنند و خطرپذیری نمی‎ کنند، انسان های مؤمن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم می‎ کنند؛" به خدا پناه می بریم از مکر آخرالزمان که چطور برخی حقایق را وارونه جلوه داده و خود را در تاریکی آب گل آلود پنهان می کنند و از آن بدتر عده ای بی گناه را گناهکار جلوه می دهند.

شاید برای برخی عجیب به نظر آید که اکنون، دفاع از یکی از جریان‎ های اصولگرا چه لزومی دارد. در جواب می گوییم اگر بناست از گذشته عبرت بگیریم و خود را اصلاح کنیم، لازم است گذشته را به درستی تحلیل کنیم و از مظلوم واقع شدن جبهه‎ ی خالص تر و بصیرتر جلوگیری کنیم. متوقف کردن اصول گرایان حقیقی و ناامید کردن جوانان از حق طلبی، همانی است که دشمن دنبال می کند. البته افرادی که خود را به خواب زده اند، بیدار شدنی نیستند اما حق طلبان باید بیدار شوند و امیدوارانه در پی گسترش جریان حق و نیروسازی برای نظام مقدس اسلامی باشد.