حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ، ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: انقلابی که در برابر کفر و استکبار ایستاده از سوی دشمنان که سردمدار آن استکبار جهانی است همواره مورد تهدید قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اشراف بر تهدیدات و نقشه‌های دشمن شرط اول حفاظت و پاسداری از این انقلاب است زیرا یکی از تهدیدات دشمنان در بخش امنیت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه نیروهای امنیتی و سربازان گمنام در همه مجموعه‌های مشغول خدمت از برجسته‌ترین و ممتاز ترین نیروهای انقلابی هستند، گفت: باید با هوشیاری، بصیرت و از خودگذشتگی در صحنه‌های مختلف از این انقلاب دفاع کنند.

وی با بیان اینکه امروز امنیت از مهمترین مطالبات و مسائل هر کشور و نظامی به ویژه انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: سربازان گمنام در برابر جبهه کفر ایستاده و با ایثار جان و با اقدامات خود می‌توانند توطئه‌ها را خنثی کنند و تاکنون اینگونه بوده و با انجام کارهای بزرگی که هرگز از حافظه مردم پاک نمی‌شود، نقشه‌های دشمن را خنثی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی یادآور شد: امام زمان(عج) سربازانی آشکار دارند و افرادی بدون نام و نشان تنها با به عشق نظام ولایی و امام زمان(عج) در حال تلاش هستند.

وی با بیان اینکه سربازی امام زمان(عج) بزرگترین افتخار است، گفت: این هفته که متعلق به امام زمان(عج) است را به عنوان هفته سربازان گمنام قلمداد کردند یعنی کسانی که با گمنامی و بدون نام و نشان از انقلاب دفاع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) از ابتدای انقلاب نسبت به اشراف اطلاعاتی تأکید داشتند و در نظام ولایی ما نیروهای امنیتی تلاششان برای دفاع از حقوق مردم و نظام ولایی است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت حضور این سربازان گمنام کوچکترین تحرکات استکبار در صحنه‌های مختلف در حال رصد است، گفت: آن‌ها در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی کارآمد و نقش آفرین هستند. اکنون ماه‌ها و هفته‌ها پیش از آنکه دشمنان بخواهند وارد میدان عمل شوند نیروها به خوبی نقشه‌های آن‌ها را خنثی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: آن‌ها از مجموعه انقلاب اسلامی هستند و انقلاب اسلامی محدودیت جغرافیایی ندارد و یک گفتمان دینی و انقلابی را در کشور راه‌اندازی کرده اند.

وی عنوان کرد: سربازان گمنام در هر مکانی که انقلاب اسلامی اقتضا کند حضور دارند و در مقابل فتنه‌های داخلی و معاندان با نظام و جبهه استکبار هستند و احساس دشمنان این است که بزرگترین دشمن آن‌ها و برجسته‌ترین سنگر نشینان انقلاب همین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) دارای بصیرت هستند، گفت: این نیروها اشراف اطلاعاتی و آگاهی کامل از نقشه‌های دشمن دارند. مقابله با هر دشمنی به این منظور است که نوع حمله و نقشه او را بتوانند تشخیص دهند و این امر برای دشمن سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین عامل برای خدمت سربازان گمنام امام زمان(عج)، ایمان و اعتقاد به نظام ولایی است و در این مسیر برای جان و آبرو با خدا معامله می‌کنند زیرا معامله با خدا سودمندترین معامله‌ای است که این افراد در دستور کار خود دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ضمن تبریک هفته سربازان امام زمان(عج) ابراز کرد: اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) سبب شده بسیاری از نقشه‌های دشمنان خنثی شود و این نیروهای خدوم منشأ خیر و برکات فراوانی برای انقلاب و نظام هستند.