به گزارش پارس به نقل از شیعه آنلاین، چند روز پیش با انتشار خبری از نفوذ تروریست های تکفیری به شهر شیعه نشین" نبل" در حومه حلب خبر داده بودیم.

نزدیک به دو سال بود که" نبل" در محاصره تکفیری ها قرار داشته اما با مقاومت مردان این شهر، تروریست ها موفق به وارد شدن به داخل شهر نمی شدند اما گویا چند روز موفق شدند خود را به داخل شهر برسانند.

خبرها حاکی از آن است که موفقیت تکفیری ها طولانی مدت نبوده بلکه عصر روز گذشته مردان" نبل" با کمک گروه اندکی از نیروهای ارتش سوریه موفق شدند شهر را پس گرفته و تروریست ها را به طور کامل از" نبل" بیرون کنند.

کارشناسان مسائل سیاسی سوریه پیش بینی کرده بودند که تروریست ها طی روزهای آینده جنایتی دیگر علیه شیعیان و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که در شهر" نبل" هستند، مرتکب خواهند شد اما با شکست تروریست ها و خروجشان از این شهر شیعه نشین، موفق نشدند هیچ گونه جنایتی علیه شیعیان مرتکب شوند.

قابل ذکر است، حدود دو هفته پیش این گروه های مسلح تروریست، پس از شکست سنگین خود در شهر" القصیر" ، به شهر شیعه نشین" نبل" و" الزهراء" حمله کرده و ۶۰ شیعه بی گناه که بیشترشان کودک، زن و افراد سالخورده بودند را به شهادت رساندند.

در پایان لازم به ذکر است، بحمدالله تکفیری ها تا به این لحظه به شهر" الزهراء" نزدیک نشده اند اما این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده این شهر شیعه نشین را نیز مورد هدف قرار داده و به آن نیز حمله کنند.