به گزارش پارس به نقل از تراز: پژو کوچک ترین عضو خانواده خود یعنی ۱۰۸ را برای رقابت با فیات ۵۰۰C در مدل های هاچ بک استاندارد و کانورتیبل معرفی کرد.

هدف اصلی پژو از طراحی این محصول استفاده روزمره از آن در شهرهاست که با وزن سبک ۸۴۰ کیلوگرمی، چابکی بیشتر و مصرف سوخت بسیار کمتری را با خود همراه کرده است. پژو برای خودروی ۱۰۸ خود سه مدل سه در و پنج در و پنج در کروکی را در نظر گرفته که مدل کروکی از سقفی پارچه ای متشابه خودروی DS۳ کابریو سود می برد که تنها سقف جمع شده و ستون ها سر جای خود ثابت می مانند.

  محدوده موتوری خودرو هم شامل دو پیشرانه ۱.۰ لیتری e-VTi با قدرتی برابر با ۶۸ اسب بخار (۵۱ کیلووات) و یک پیشرانه دیگر ۱.۲ لیتری PureTech VTi با قدرت ۸۲ اسب بخار (۶۱ کیلووات) می شود که هر دو با یک جعبه دنده پنج سرعته دستی یا اتوماتیک سفارشی قدرت تولیدی را تبدیل و منتقل می کنند.

از دیگر تجهیزات خودرو هم می توان به مواردی همچون سیستم ترمز ABS، سیستم کمک ترمز، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمزها و ESP، صندلی های قابل تنظیم در حالت ارتفاع، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایشگر ۷ اینچی لمسی کنسول مرکزی، ۶ کیسه هوای ایمنی، فرمان الکتریکی و… اشاره کرد.