حجت‌الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در راستای اجرای صحیح قانون تأمین کالاهای اساسی یا همان یارانه معیشتی دو کار انجام دادیم، یکی از این کارها این بود که به دولت مفصل تذکر دادیم. نمایندگان هم در این رابطه هم تذکر دادند و هم شکایت کردند.

وی افزود: در حال حاضر شکایت نمایندگان از دولت در خصوص عدم اجرای صحیح قانون یارانه معیشتی در کمیسیون اصل 90 مجلس مطرح شده است

نیک بین ادامه داد: البته ما به همراه سایر نمایندگان به دولت تذکر دادیم که چرا به طور واضح بیان نمی‌کند که به چند نفر و به چه شکلی خدمات یارانه‌ها را ارائه می‌کند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: تبعیض‌های ناروا و یا بهتر بگویم ناعادلانه‌ای که دولت در شهرستان‌ها و روستاهای مختلف نسبت به این تقسیم‌بندی‌ها انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر شکایت نمایندگان از دولت در چه مرحله‌ای است، گفت: چند روز پیش دیدم که نمایندگان در حال جمع آوری امضا برای شکایت از دولت بودند و قطعا این شکایت در کمیسیون اصل 90 مجلس مطرح شده است.

نیک بین همچنین در پاسخ به این سوال که در صورت محرز شدن تخلف دولت و عدم اجرای صحیح قانون کالاهای اساسی در کمیسیون اصل نود آیا این پرونده به قوه قضائیه ارسال خواهد شد یا خیر، گفت: قطعا این اتفاق خواهد افتاد.