به گزارش پارس ، حبیب برومند در گفت وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: هر دو گروه تاکنون به خاطر انحصار طلبی و حذف گروه دیگر ضربات و صدمات مهلکی را به پیکره مملکت وارد کرده اند، دین اسلام هم توصیه می کند اگر بخواهند از راه تعامل وارد شوند، حتما باید به نکات مشترک شان توجه کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: این ها بخاطر این که مملکت را از مشکلات بعدی رهایی دهند و به نقاط اختلاف شان توجه نکنند باید به اشتراک شان توجه کنند و توصیه های دینی، توصیه های بزرگان سیاست مخصوصا مقام معظم رهبری را نصب العین قرار دهند و نکات مشترک خود که همان مسلمان بودن، اهل یک کشور بودن، زیر پرچم جمهوری اسلامی بودن و دلسوز بودن شان است را در میان بگذارند و از راه تعامل وارد شوند و از دولت بعدی حمایت کنند.

برومند با تاکید بر اینکه دولت بعدی بهترین نقطه اشتراک بین دو گروه درگیر است گفت: دکتر حسن روحانی به خاطر میانه روی و خرد خوبی که دارد می تواند نقاط مشترک این دو گروه باشد. ایشان باید تندروی ها را کنار بگذارد و مملکت را از این وضع اقتصادی نجات دهد.

وی با اشاره به لزوم تعامل بین دو گروه اصلاح طلب و اصولگرا تاکید کرد: اگر بخواهیم مملکت را نجات دهیم چاره ای غیر از این نداریم. چاره ما این است که نکات اختلاف را کنار بگذاریم و به نکات مشترک برسیم. حتما راه حفظ وحدت ملی ما و حتی راه حفظ ممکلت ما در این است که به نکات مشترک تعاملی خودمان فکر کنیم. به کسانی که با تندروی می خواهند وارد صحنه شوند اجازه ورود ندهیم.

نماینده پارس آباد ابراز امیدواری کرد که روحانی اجازه ورود تندروها به صحنه را ندهد و گفت: روش آقای روحانی هم حتما این است که به تندروی های دو طرف جواب نه بدهد و میانه روهای دو طرف را به تعامل دعوت کند. غیر از این راه و چاره ای نداریم چون با مشکلات شدید اقتصادی روبرو هستیم، با مشکلات سیاسی در جامعه بین الملل مواجه هستیم، در نتیجه غیر از تعامل و جمع شدن در یک نقطه تعامل هیچ چاره ای نداریم.

برومند یادآور شد: اگر تندروی های هر دو طرف آقای روحانی را محاصره کنند، ایشان موفق نخواهد شد آقای روحانی بهترین گزینه برای تجمیع میانه روهای دو طرف است و یک دولت تعامل بین دو گروه به وجود خواهد آورد. ضمن اینکه ما و کل ملت ایران خوشحال هستند که یک فرد میانه رو سرکار آمده و می تواند مشکلات مملکت را یکی پس از دیگری حل کند.