حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با «پارس نیوز» اظهار داشت: مردم مناطق محروم کشور به ویژه حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار نیازمند توجه جدی مسئولان و برنامه ریزان کشور هستند و باید در تصمیم گیری هایی که در حوزه بودجه صورت می گیرد به این مناطق بیش از گذشته توجه شود.

وی با بیان این نکته که در این منطقه به دلیل دارا بودن معادن مختلف، سرشار از ثروت است تصریح کرد: متاسفانه مردم در این مناطق از وجود این ثروت خدادادی بهره ای ندارند و تنها مشکلات آن را بردوش می کشند. انتظار ما از دولت و سایر نمایندگان عزیز این است که در تصویب لوایح و نیز قانون بودجه سال آینده از ظرفیت های بالقوه برای بهبود معیشت و زندگی مردم نیز استفاده شده و مورد عنایت قرار گیرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس یازدهم با تاکید بر این که مجلس در مدت زمان فعالیت خود نشان داده شاخصه های انقلابی برای این مجلس اولویت است تصریح کرد: پرهیز از جهت گیری های سیاسی و توجه به دغدغه های مردم به ویژه در مناطق محروم در رأس اولویت های این مجلس قرار دارد و به همین خاطر انتظار می رود در سال آینده وضعیت معیشت مردم برمبنای تدوین لوایح و طرح های مجلس و نیز پیگیری و ریل گذاری وظایف دولت بهتر از گذشته باشد.

احمدپور در پایان این گفت و گو تصریح کرد: با اینکه در منطقه جوانان مستعد و جویای کار فراوانی وجود دارند اما در خصوص اشتغالزایی آنها اقدام لازم و مناسبی از سوی دولت صورت نگرفته و بیشتر از افراد غیربومی در مسئولیت ها استفاده شده است که انتظار می رود در این زمینه دولت و نیز نهادهای تصمیم گیر تدابیر لازم را اندیشیده تا میزان بیکاری جوانان در این منطقه بیش از گذشته کاهش یاید.