محمود عباس‌زاده ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با «پارس‌نیوز» با بیان مطلب فوق افزود: «دشمن، دشمن است و هیچ‌گاه نباید به آن‌ها اطمینان خاطر پیدا کرد. بنابراین با آگاهی و هوشیاری می‌بایست درصدد شناخت دشمنان باشیم چراکه خطر نفوذ همواره در کمین است.»

وی افزود: «لازم به ذکر است تا بدانیم؛ یک نفوذی هیچ‌گاه با شمایلی که ماهیت او را آشکار کند، به کشور نزدیک نخواهد شد. نفوذی‌ها همواره با شمایلی نزدیک به مردم و جامعه اسلامی گام برمی‌دارند تا اهداف شوم‌شان آشکار نگردد.»

عباس‌زاده تصریح کرد: «با تمامی داشته‌هایمان و با استفاده از ظرفیت‌های امنیتی و اطلاعاتی می‌بایست درصدد حمایت از افراد ارزشمند کشور باشیم و هیچ‌گاه خشم دشمن را فراموش نکنیم. در حال حاضر باید خلأهای خود را شناسایی و برای جبران مشکلات پیش آمده تلاش کنیم.»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: «افراد متخصص به ویژه در حوزه علوم راهبری و دانش هسته‌ای مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند و صیانت از جان‌شان، صیانت از ارزش‌های جامعه است. هدف دشمن همواره ضربه و مخدوش سازی سرمایه جامعه اسلامی است بنابراین با مدیریت و حمایت هرچه تمام‌تر می‌بایست از رسیدن آن‌ها به اهداف‌شان جلوگیری کنیم.»