ناصر ایمانی اظهار داشت: تقابل بین قوه مقننه و قوه مجریه اصلاً به صلاح کشور نیست، اما متأسفانه دولت در خصوص تصویب طرح تأمین کالاهای اساسی، واکنش بسیار عجولانه‌ و سبک‌سری از خود نشان داد؛ یعنی به محض اینکه طرح تأمین کالاهای اساسی در مجلس تصویب شد به فاصله یک یا دو روز دولت از واریز مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای ۳۰ میلیون نفر خبر داد؛ چون دولت به خاطر کمبود بودجه مخالف طرح تأمین کالاهای اساسی بود، اما از سوی دیگر از واریز ۱۰۰ هزار تومان خبر داد.

وی افزود: البته این موضوع اصلاً مهم نیست که چه کسی می‌خواهد به معیشت مردم کمک کند، فقط اصل باید این باشد که به وضعیت معیشتی مردم در شرایط سخت اقتصادی رسیدگی شود.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رفتار کودکانه دولت اصلاً پسندیده نیست، گفت: طرح تأمین کالاهای اساسی به قانون تبدیل شده و دولت باید این قانون را اجرا کند و نمی‌تواند نگاه گزینشی و سلیقه‌ای به قوانین داشته باشد.

ایمانی تأکید کرد: دولت پیش از اینکه اعلام کند تصمیم دارد مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به ۳۰ میلیون نفر پرداخت کند، باید منتظر سرنوشت طرح تأمین کالاهای اساسی در مجلس و شورای نگهبان می‌ماند تا در صورت تصویب این طرح، تنها مصوبه مجلس را اجرا کند، اما اگر طرح مجلس رأی نمی‌آورد، آن وقت می‌توانست طرح خود را اجرا کند، اما اکنون دولت موظف است که هم طرح خود را و هم طرح مجلس را اجرا کند.

وی گفت: خودسری و عجول بودن دولت سبب شده تا او در اجرای هر دو طرح با کمبود منابع مالی مواجه شود.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: واقعاً اگر دولت باور دارد که طرح تأمین  کالاهای اساسی با ایراد مواجه است باید نماینده خود را در پارلمان مأمور می‌کرد که با هم‌فکری نمایندگان ایرادات طرح تأمین کالاهای اساسی را بررسی و رفع کند، نه اینکه مخالفت خود را با این طرح ابراز کند.