محسن زنگنه رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه، با اشاره به اظهار نظر رئیس دفتر رئیس جمهور مبنی بر نرسیدن نام ه قالیباف به رئیس جمهور با موضوع ضرورت اصلاح ساختار بودجه سال ۱۴۰۰ و انتقاد وی از رسانه‌ای شدن این نامه پیش از دریافت آن، ضمن ابراز تعجب از چنین گفته‌ای، زمان ارسال این نامه را ۴۵ روز پیش و در تاریخ ۹۹/۶/۴ اعلام کرد و گفت: ارسال این نامه بارها در جلسات رسمی که با حضور نمایندگانی از دولت برگزار شده بود مطرح گردیده و حتی بر اساس اطلاعات واصله، آقای واعظی این نامه را در تاریخ های ۵ و ۱۰ شهریور ماه ، به سازمان برنامه و بودجه ارسال و دستور رییس جمهور را ابلاغ کرده اند. 

وی ادامه داد:با توجه به اهمیت موضوع اصلاح ساختار بودجه و اهتمام سازمان برنامه به این مهم، بعید است که رییس دفتر رییس جمهور از خاطر برده باشند. 

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: البته جا دارد که ما نیز به نوبه خود از آقای رئیس جمهور که دوبار نسبت به این نامه ریاست مجلس دستور موکد داده‌اند و همچنین آقای واعظی که پیگیری این دستورات را انجام داده اند تشکر می کنیم ضمن اینکه از جناب واعظی به جهت ایراد اتهام بی مورد، گله مندیم. 

وی ادامه داد: در هر صورت امیدواریم دولت، بودجه سال ۱۴۰۰ را مبتنی بر اصلاح ساختار ارائه کند تا مطالبه چندین ساله‌ی رهبر معظم انقلاب محقق شود و مردم نیز از منافع آن در سال آینده بهره ببرند.

زنگنه در پایان با توجه به توافقات صورت گرفته بین کمیسیون برنامه و بودجه و سازمان برنامه و بودجه، ابراز امیدواری کرد که سال آینده اولین قدم های عملی در جهت اصلاح ساختار بودجه برداشته شود.