سرزمین‌های اشغالی در سومین ماه متوالی شاهد اعتراض علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است. معترضان، فساد مالی نتانیاهو و سوء مدیریت وی در بحران کرونا را برجسته کرده و خواستار برکناری او هستند. در ادامه این اعتراض‌ها، اراضی اشغالی فلسطین شاهد تجمعات ده‌ها هزار نفری علیه سیاست بنیامین نتانیاهو در بیش از ۱۲۰۰ نقطه بود. رسانه‌های عبری، تظاهرات شنبه شب را «بی سابقه» توصیف کردند. رسانه‌ها همچنین گزارش دادند پس از یورش معترضان به یک ایست بازرسی نیروهای پلیس، درگیری بین پلیس و تظاهرکنندگان به وجود آمد. در تل‌آویو دو اعتراض برگزار شد، اولی در میدان «رابین» و تظاهرات دوم در میدان تئاتر «حبیما». تظاهرکنندگان پرچم‌های رژیم صهیونیستی و پرچم‌های سیاه و بنرهایی را حمل می‌کردند که شامل نوشته‌هایی در محکومیت نتانیاهو بود.
 تظاهرات همزمان با تعطیلات یهودیان موسوم به «شادی تورات" و تعطیلی اعمال شده برای مبارزه با شیوع کرونا است که طبق آن صهیونیست‌ها نباید از منازلشان بیش از هزار متر دور شوند. جنبش «پرچم‌های سیاه» که از سازمان دهندگان این اعتراضات است برخی نیروهایش را در نزدیکی تظاهرات شمال تل‌آویو مستقر و اعلام کرد پلیس رژیم صهیونیستی با برخی از خشونت‌ها علیه تظاهرکنندگان از سوی طرفداران نتانیاهو برخورد نمی‌کند. نتانیاهو تظاهرات را تلاشی برای «زیر پا گذاشتن دموکراسی» می‌داند و رسانه‌های صهیونیستی را به «تحریک علیه خود» متهم می‌کند.
از سوی دیگر، یکی از رهبران حزب لیکود نخست‌وزیر این رژیم را به باد انتقاد گرفت و گفت چنین شخصیتی شایستگی بودن در رأس دولت این رژیم را ندارد. به گزارش ایسنا، به نقل از عربی۲۱، «دان مریدور»، از رهبران حزب لیکود که پیش از این ریاست وزارت خارجه، دارایی، اطلاعات و انرژی دولت رژیم صهیونیستی را بر عهده داشته در گفت‌وگوی تلویزیونی از رفتار شوکه‌کننده بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم انتقاد کرد و گفت که او هیچ معیار اخلاقی ندارد و سیاست‌هایش نشانه‌ هرج و مرج و آشوب است.