رضا تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 19 شهریور) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در حاکمیت فضای سایبری کشور مثل حاکمیت داد‌ه‌ها، اطلاعات، فضای الکترومغناطیسی و... خلاءهای جدی داریم.

وی تأکید کرد: مجلس یازدهم وظیفه دارد با توجه به آثار چشمگیر فضای مجازی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی لزوم بهره گیری حداکثری از فرصت‌های ناشی از آن در جهت پیشرفت همه جانبه کشور و ارائه خدمات گسترده و مفید به اقشار گوناگون مردم، گسترش و عمق بخشی به اقتصاد دیجیتال دانش بنیان و برنامه ریزی همه جانبه برای بهبود شرایط کسب و کار مرتبط با فناوری‌های مجازی و بهره گیری از فرصت‌های این فضا به سرعت قوانین لازم را در این حوزه تدوین کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: با ناکارآمدی دولت در عرصه‌های مختلف دچار رنج و مشقت مردم در همه ابعاد زندگی هستیم.

وی با بیان این که رشد فزاینده شاخص‌های بورس در بازار سرمایه، اقتصاد ملی را با رکود تورمی و بی ثباتی در بازار کالا و ارز مواجه کرده است، گفت: دولت با طرح مسائل انحرافی مثل پیش فروش نفت بدون مجوز قانونی به مثابه رقیبی برای سهام زمینه‌های کاهش قیمت سهام را به وجود آوردند و ما امروز شاهد این هستیم که رنج دیگری به رنج‌های مردم اضافه شده است.