حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی  اظهار کرد: به نظر من مهمترین کاری که الان باید صورت بپذیرد مقابله با افزایش تورم است. یک عده از خانوارها واقعا دچار مشکل هستند، آنها درآمدی ندارند و کسب و کارها به نوعی تعطیل و نیمه تعطیل هستند، در مقابل کسانی هستند که به هر شکلی که بتوانند و بدون هیچ دلیل و بهانه، قیمت کالاها و اجناس را بالا می‌برند.

وی افزود: من دیروز در تهران کالایی را با ٢٠ متر فاصله در دو مغازه قیمت کردم که یکی تقریبا دو برابر گران‌تر بود، این موضوع به این برمی‌گردد که نظارتی نیست و کسی با گران‌فروشی برخورد نمی‌کند. اگر هم نظارتی باشد آنقدر ضعیف است که موجب نگرانی این افراد نمی‌شود. یا مثلاً جریمه یک میلیون تومانی برای گران‌فروشی در نظر گرفته شده که بازدارنده نیست.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به سخنان رییس‌جمهوری در مورد عدم افزایش قیمت کالاها در ماه رمضان گفت: سابقا کالاها سالی یک بار آن هم در پایان سال یا اوایل فروردین افزایش قیمت پیدا می کرد به دلیل اینکه بنزین گران می شد و حقوق‌ها افزایش پیدا می‌کرد اما اکنون افزایش قیمت‌ها ماهیانه شده و مردم با مشکل جدی مواجه هستند.

موسوی لارگانی اضافه کرد: دولت، مجلس و قوه قضاییه و سازمان‌های نظارتی باید ورود جدی به موضوع گرانفروشی داشته باشند و با کسانی که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از این بحران سوء استفاده کنند برخورد کنند، نباید بگذارند کسانی که توان مالی بیشتری دارند در حق ضعیف‌ترها اجحاف کنند.

وی با اشاره به موضوع جوجه کشی نیز گفت: در روستاها افراد زیادی هستند که توان پرورش این جوجه‌ها را داشتند و این درد است که این موضوع می‌توانست خیلی راحت حل شود اما جوجه‌های یک روزه را زیر خاک کردند. قطعا نیاز مرغداری‌ها بوده که چنین تولیدی انجام شده ولی به دلیل بی‌تدبیری‌های صورت گرفته و افزایش ارز نهاده‌ها و خوراک دام و طیور از ارز ۴٢٠٠ تومانی به ارز نیمایی موجب شده که برای آنها صرفه اقتصادی نداشته باشد که مرغ را با این هزینه سنگین تولید کنند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان ضمن قدردانی از رییس قوه قضاییه برای برخورد با دانه‌درشت‌ها، ویژه‌خوارها و اختلاس گران گفت: اگر این برخوردها قاطع‌تر باشد دیگر کسی جرات تخلف پیدا نخواهد کرد.