به گزارش پارس به نقل از مهر، کاظم جلالی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود ضمن تاکید بر اینکه بخش اعظم خلق حماسه بزرگ سیاسی مرهون تدبیر خاص مقام معظم رهبری بود، گفت: مدیریت حکیمانه ایشان بستر ساز این حماسه بزرگ سیاسی شد و نقش معظم له بی تردید نقشی بی بدیل است.

وی افزود: صحنه هایی که من در روز انتخابات دیدم احساس عظمت و بزرگی بود چرا که همه مردم پای کار آمدند و صحبتهایی کردند که یک دنیا مفهوم و ارزش داشت و انسان این صداقت و بیان صحیح را به خوبی درک کرد.

آنهایی که اظهار نظرهای تندی داشتند بعد از انتخابات عذرخواهی کردند

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات ما اثرات بسیار زیادی داشت و دشمنان تصور می کردند با فشارهای اقتصادی که ایجاد کرده اند می توانند ملت را تضعیف کنند ولی در پایان دیدیم حتی آنهایی که اظهار نظرهای تندی داشتند بعد از انتخابات عذرخواهی کردند.

جلالی افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب رای مردم ایران یک امانت الهی و حق الناس است که باید به خوبی از آن مراقبت شود و ما باید از آن برای تحقق حماسه دوم که حماسه اقتصادی است استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی سوابق بسیار روشن و درخشانی دارند و امیداورم در ادامه مسیر راه ولایت با داشتن سرمایه هایی مانند پشتیبانی مردم و نشاط جوانان همواره راه خود را به درستی ادامه دهند و همه اینها پیش زمینه شکل گرفتن حماسه اقتصادی است.

فضای کشور باید از جنجال های سیاسی نجات یابد

رئیس فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه دولت فعلی همکاری خوبی را به دولت منتخب ارائه کرده است، گفت: همکاری همه جناح ها برای موفقیت دکتر روحانی بسیار ضروری است.

جلالی با تاکید بر اینکه ما باید فضای کشور را از جنجال های سیاسی نجات دهیم و بیشتر به کارهای اصلی برسیم تصریح کرد: باید تمام تلاشمان را معطوف کار و کوشش کنیم چرا که آرای مردم آرای روشنی است و در آن صداقت، سلامت و پاکدستی وجود دارد.

زوایای حضور مردم در انتخابات ۲۴ خرداد برای همگان بسیار روشن است

امام جمعه شاهرود نیز در این جلسه با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات ما یک انتخاب واقعی بود و عظمت مردم ما را در دنیا نشان داده است، افزود: زوایای حضور مردم در این انتخابات برای همگان بسیار روشن است.

حجت الاسلام محمود ترابی با بیان اینکه این انتخابات نهایت رعایت آداب و اخلاق و مردم مداری را نشان داد اظهار داشت: هر چه کشور ما اسلامی تر باشد نظام ما مردم مدارتر می شود و اعتماد به ملت و همراهی با نظام را به همراه دارد.

وی ضمن تصریح بر اینکه ما باید به فکر خلق حماسه اقتصادی بوده و چراغی را برای آینده پیش رو داشته باشیم، گفت: همه شعارهایی که در مناظرات نامزدها مطرح شد در چهارچوب گفتمان انقلاب اسلامی بود چرا که گفتمان کلان انقلاب باید بر تمامی شعارها حاکم باشد.

مردم در انتخابات ۲۴ خرداد حضوری بسیار پرمعنا از خودشان نشان دادند

معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این جلسه گفت: مردم ما در انتخابات ۲۴ خرداد حضوری بسیار پرمعنا و پررنگ از خودشان نشان دادند و تمام شیطنت های دشمنان را خنثی کردند و با مدیریت هوشمندانه در تمام ابعاد مخصوصا انتخابات حماسه ای بزرگ خلق شد که دل دوستان را شاد و دشمنان را نارحت کرد.

مهدی بندرآبادی افزود: امیدوارم این نعمت بسیار ارزشمند را قدر بدانیم و از آن استفاده کنیم و انتخاب دکتر حسن روحانی را به عنوان یک شخصیت روحانی و انقلابی را ارج نهیم و در کنار هم به قله ها رفیع سعادت در کشور دست یابیم.

وی در خاتمه با بیان اینکه در رابطه با انتخابات همین بس که مردم مطلوب خودشان را انتخاب کردند اظهار داشت: از مدیران اجرایی می خواهیم برای حل مشکلات در ابعاد مختلف تمام توانشان را به کار گیرند چرا که این مسئولیت امانتی است بر شانه ما و باید با وجود تمامی کمبودها آن را با صداقت به منزل برسانیم.