به گزارش روابط عمومی شهر خبر، عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دهم با توجه به ادامه دار شدن بحران کرونا و تجربه کشور چین برای مقابله با آن، پیشنهاد تعطیلی 2 الی 3 ماهه کشور را مطرح کرده است. او همچنین گفته در غیر این صورت  روزی ۲هزار نفر به مبتلایان کرونایی‌ کشور اضافه خواهد شد.

دومین خبر پربازدید که باز هم به کرونا مربوط می‌شود، معرفی استان‌های پرخطر و کم‌خطر است. طبق بررسی وزارت بهداشت در اکثر استان‌ها نظیر تهران، اصفهان، البرز، قزوین و یزد این بیماری سیر نزولی داشته است با این حال در مراکز کشور میزان مبتلایان روبه افزایش است. همچنین وضعیت استان‌های جنوبی در این خبر بهتر از سایر استان‌ها اعلام شده است.

سومین خبر  از اخبار پربازدید سیاسی، اعلام مهلت ثبت نام وام یک میلیونی است که طی هفته‌های گذشته به کرات مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این خصوص در اطلاعیه وزارت کار آمده است که یارانه‌بگیران، برای ثبت نام وام یک میلیونی ،تا 31 اردیبشت مهلت دارند. اما خبر بعدی که البته جنجالی بودن تیتر و محتوای آن هر کاربری را برای  بازدید وسوسه می‌کرد،داروی کرونای ۶ میلیون تومانی مخصوص مسئولین بود که ویدئوی آن در گفتگوی ویژه خبری پخش شد. در این ویدئو یک پزشک مسئول درباره داروی کرونای ۶ میلیون تومانی مسئولین سخن گفت.

اخراج ۱۷ دانشجوی ایرانی از مجارستان با غل‌ و زنجیر! دیگر از اخبار روز  پربازدید این هفته بود. طبق آنچه خانواده‌های  این دانشجویان گفته‌اند؛ برخی از دانشجویان به اتهام رعایت نکردن اصول قرنطینه حکم اخراج گرفته‌اند. در صورتی که این اتهام بی اساس بوده است. بدتر آنکه پلیس مجارستان بعد از گذراندن دوره قرنطینه 17 نفر از دانشجویان را به اداره مهاجرت فراخوانده و مانند مجرمان شماره‌هایی به گردنشان آویخته و از آن‌ها عکس گرفته و در گام اول به سه دانشجو و بعد به ۱۴ نفر حکم اخراج داده است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.