به گزارش پارس نیوز، مهدی وکیل پور، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: «مجلس دهم و دولت یازدهم با فرصتی که در حوزه عملیات اجرایی کشور در اختیار داشتند، کارنامه بسیار ضعیفی را ارائه دادند و این موضوع به‌خوبی در بخش‌های مختلف کشور مشهود است. نوسانات ارزی و افزایش قیمت بنزین که شک عجیبی هم به معیشت مردم وارد و ارزش دارایی‌های آنان را یک‌شبه به یک‌چهارم وضعیت موجود تبدیل کرد ازجمله رفتارهای ناکارآمد آنان درزمینه اقتصاد است .»

*انباشتی از انتظارات و مطالبه‌های مردم بی‌جواب مانده است

وی افزود: «برخلاف ادعای دولت یازدهم مبنی بر تخصص در زمینه سیاست خارجه، شاهدیم که هیچ‌چیزی نصیب کشور و مردم نشد و ادعای آن‌ها در حد حرف باقی ماند. اکنون انباشتی از انتظارات و مطالبه‌های بی‌جواب مانده که خواست مردم از دولت بود، باقی و مجلس دهم و دولت یازدهم پاسخی به آن نداده بنابراین کارنامه ضعیف و دست این افراد برای مردم رو شده است زیرا اکنون جامعه همراه با انبوه توقعاتی است که هیچ‌گاه برای آن‌ها برنامه‌ای در نظر گرفته نشد.»

او ادامه داد: «دولت و مجلس همراه آن، نه‌تنها در طی این مدت پیشرفتی نداشته بلکه در بسیاری از مواقع به عقب نیز برگشته است. تمام این ناکارآمدی‌ها موجب مطالبه گری کنونی مردم شده و اکنون دیگر تنها به دنبال تغییر وضع موجود خود هستند.»

*مجلس آتی نقطه پایان بی‌تدبیری دولت و نقطه آغاز تغییر خواهد بود

وکیل پور تصریح کرد: «نقطه آغاز تغییر وضع موجود، مجلس آینده است و به‌موجب اقدام‌های درست قوه قضاییه ، مردم بیش‌ازپیش آگاه و خواهان تغییر و تحول هستند، این‌یک خواست اجتماعی است که اکنون در سراسر جامعه شکل‌گرفته و بی‌شک مردم را برای انتخابی اصلح آگاه می‌کند.»

وی خاطرنشان کرد: «طبیعی است که اصلاح‌طلبان با دیدن چنین وضعیتی فرار روبه‌جلو کنند و با تخریب‌های بی‌اساس خود به دنبال اثبات خود و کارنامه بسیار ضعیف خود باشند. این روش، شگردی است که آن‌ها در دوره‌های قبل خود نیز داشتند. آن‌ها همواره سعی می‌کنند با متشنج کردن فضا مردم را دچار سردرگمی و تصمیم‌های لحظه‌ای‌ کنند. آن‌ها آن‌قدر آواز تخریب‌های خود را شدت می‌دهند تا صدای جریان حق به گوش مردم نرسد.»

او گفت: «اکنون مشاهده می‌کنیم که نیروهای انقلابی با تشکیل لیستی درست و افراد متخصص در پی پاسخ به مطالبه گری مردم است. به‌طور حتم مجلس آتی نقطه پایان بی‌تدبیری و کم‌تحرکی دولت و نقطه آغاز تغییر و تحول خواهد بود.»

*تمامی مصداق‌های مردم در قالیباف و مدیریت جهادی او خلاصه می‌شود

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: «مردم از مجلس آینده کشور توقع مطالبه گری، تغییروتحول و کارآمدی دارند و به اعتقاد مردمی که مجلس دهم اعتمادشان را سلب کرده، مجلس می‌بایست دولت خسته را وادار به حرکت و مجلسی که از رأس امور خود خارج‌شده است را به رأس امور بازگرداند.»

او بر این باور است که: «تمامی مصداق‌ها و نمادهای که مردم در گام دوم انقلاب توقع دارند در آقای قالیباف خلاصه می‌شود. مردم به دنبال تغییر هستند و کارنامه روشن او گواه این تغییر خواهد بود. جریان پدرسالار مجلس به دلیل این‌که از این کارنامه روشن خبردارند و می‌داند که شخص قالیباف در افکار عموم مردم جایگاه بسیار خوبی دارد، می‌هراساند و با تخریب و فرافکنی علیه او سعی بر تضعیف چهره قالیباف نزد مردم رادارند.»

وکیل پور در پایان خاطرنشان کرد: «قالیباف، نمونه چهره مردمی و مدیریت جهادی است و حافظه بلندمدت مردم، حافظه تاریخی است و هرگز کارآمدی‌ها و ناکارآمدی‌ها و مسبب‌های این اتفاق‌ها را فراموش نمی‌کنند.»